livet rullar på!

6 kommentarer
Det har varit födelsedagar och massa firande, men jag ska inte säga att det är därför jag varit frånvarande, haha!
Jag har slutat med ursäkter, för det finns inga 
 
I torsdes så körde jag, mamma och twinsen till Trelleborg för att fira deras födelsedag med deras farmor, farfar, faster och farbror.
Vi körde till ett jätte mysigt lekland där barnen lekte, vi åt och fikade, och hade hur trevligt som helst.
Melissa och Isabella stortrivdes!
Dom fick öppna paket, ja det började dom redan på morgonen med, fortsatte på dagis, som sedan fortsatte i bilen, på leklandet, i bilen hem igen osv osv..
Blev en himla massa paketöppnande!
Lite bilder från leklandet =)
 
Och i söndes var det kalas för alla små flickor! Tilda fyllde ju år i fredes, men hon var inte hos oss då så vi valde att ha kalas för alla tre på söndagen då Tilda kom till oss.
Det var en himla massa folk, 35 pers var bjudna men tror bara att vi blev 32, men det var väl fullt tillräckligt ;)
Det blev ännu mera paketöppnande och jag trodde aldrig paketerna skulle ta slut! Det var en himla massa, och allt x3 !
mamma med födelsedagsbarnet Melissa
Alla barnen hjälper till att öppna.
Leon var såklart på plats med mamma och pappa, och lillasyster i magen <3
Ida, Emma, Bea
 
Det blev en hel del bilder =) 
 
I går var det mammas tur med födelsedag! 
Så vi tog alla ungarna och körde hem till mamma och pappa, åt tacos och tårta =)
Det blir kalas igen på lördag. Då firar vi mamma och min brors sambo som fyllde år i början av september.
Och nästa måndag fyller "lilla" Ida år! 
Puhhh.. 
Hoppas man hinner andas lite ;)
 
Nehe nu har jag inte tid med detta mer =) Ha en underbar dag!
 
 
 
 
1 Maria - mamma till fem!:

skriven

Åh härliga bilder. Mycket kalasande blir det!!!

Hoppas att du hinner andas och ta det lugnt med!

Kram

2 Eva:

skriven

Oj oj vad paket och kalas huller om buller. Men barnen tröttnar inte på att öppna paket tror jag. Ha det bra och hälsa resten av familjen.........kram

3 Pia:

skriven

Underbara bilder som vanligt o tusen tack för ett supertrevligt kalas för de tre flickorna. Ha de gott o var rädda om er.....kramar

4 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

åh grattis till alla tre! :)

5 Meekatt:

skriven

Fina lyckliga ni! <3 Är så glad för din skull!

6 Rebecca:

skriven

Vilka härliga bilder! Och vilka tårtor! Ser jättegoda ut :)
Visst är det Camilla jag ser på en bild? Är ni släkt?