Vägen till mitt hjärta...

26 kommentarer


ser ni här ;) Eller nja inte riktigt, men jag älskar blommor!
Det syns inte här hemma då det enda fönstret jag har riktiga blommor i är i köket.
Men men.. dom här vackra blommorna fick jag igår. Av mamma och pappa, farmor och farfar och fam Hagman/Silverberg/Kristensson



Idag tog barnen sovmorgon och ingen kunde vara lyckligare än jag! Kl åtta slog dom upp ögonen och kl nio satt vi i bilen på väg till Trelleborg, till barnens farmor och farfar.

Hade en mycket trevlig fm/em och när vi kom hem igen så kom Mia hit, vi åt, traggade och gick sen ut och rastade barnen.
Dom behövdes iofs inte rastas då dom varit super trötta hela dagen! Tar på krafterna att vara uppe till klockan   tio på kvällen..
Endast tillåtet på mammas födelsedag ;) hehe

Melissa, Melissa, Isabella

 
1 Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva:

skriven

Älskar också blommor :) men har en katt som käkar upp dem :((

2 Therese:

skriven

Vilka fina orkideer :)

3 Linda:

skriven

Grattis i efterskott! :)

Härliga bilder från er dag.



Kram

4 Elina:

skriven

Åh, vilka fina blommor, det är såå fint med blommor. Tyvärr har jag inte speciellt gröna fingrar så jag lyckas alltid ta död på dom men fint är det :-)

5 Meekatt:

skriven

Vilka små underbaringar du har! <#



Blommor - check! Bra att veta...jag skulle ju fixa en heting till dig, haha. Ngt mer jag behöver veta innan jag lägger ut en annons? ;)



Kram!!



//Meekatt...

www.meekatt.com

6 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Så fina blommor, förstår att du blev glad! Ha nu en fin vecka <3 KRAM

7 Fröken M:

skriven

Va härligt att få sova ut ! Trots att vi bara har ett busfrö blir det sällan någon sovmorgon då han har en ovana att vakna före 6 varenda morgon...

8 ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥:

skriven

SV: Hej ..

Ja helt sjukt mycket pengar men har man bestämt sig så haha

Kram

9 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ha ha hos oss är köket helt utan blommor istället men det är för att sonen drar ner dem. :)



Kram!

10 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Blommor är underbart! Jättefina du fått och vilken härlig dag ni haft!



Sv: ja regnställ, stövlar och solhatt och sånt har jag på min lista hittills.. Hade en tanke om att fixa allt idag men får nog skjuta på det till imorn så det är gjort!



Sv: ja ibland kan CAsper om han vill. För det mesta är dom så söta mot varandra men inte alltid :)

11 Martina- mamma till Novalee:

skriven

STOOORT GRATTIS i efterskott till dig!!

Ja ibland får de faktiskt vara uppe liiite längre än vad de egentligen "ska" vara ^^



Sv. De kostade alldeles för mycket :P nää men jag vill att hon ska ha "riktigt" på fötterna så då kostar jag hellre på lite mer för att de små underbara fossingarna ska må bra :) (kostade 499 och kom idag på posten, dock har jag inte hämtat ut dem ännu men de blir imorgon istället)



Hade ju lätt hängt med alltså men som du säger bebis är lite för liten då den kryssningen är, ska ju försöka amma så mycket jag kan med denna skrott som snaart kommer. Vad brukar sånt bloggmingel gå på förresten på ett ungefär? :)

12 Veronica, mamma till Nim o Belle:

skriven

Bra att du skriver deras namn, annars hade jag aldrig vetat vem som varit vem ;)



13 Petra:

skriven

hej hej

Ja jag e så lättad över de.

E bara rädd att tänderna där under har tagit skada. =( Får se imorgon.

kram

14 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Härliga bilder :) Vackra blommor och söta tjejer :)



Ja det vore kul att åka iväg på kryssningen.. men men.. jag måste se hur familjen ställer sig till det :)



Kram

15 Coquina:

skriven

Vilken mysig dag och vilka fina blommor =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

16 Anonym:

skriven

G0´Morron!



Letar nya mysiga mammabloggar! Lust art göra Bloglovin-följe?



Kram!

17 ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥:

skriven

SV. Neeej va jobbigt.

Gick det igenom tröjan så tidigt.. haha

kram

18 Pernilla:

skriven

Fina blommor =)



MM dem blir 11 månader nu den 18, så snart blir dem 1. Helt galet vad fort det går....



Kram!!

19 Johanna:

skriven

Sv: Ja blommor är riktigt uppskattat att få här också. Speciellt orkideér, de är så fina!

Hoppas du och flickorna får en fin dag!

20 madde:

skriven

han föddes den 17/4 i vecka 36+4,



Tack :-D

21 Jennie & FrökenFlis:

skriven

ja jag borde också bli bättre på att köpa hem blommor, men jag kan tycka att de är lite dyrt ibland ;) Vill ju helst inte ha plast är så trött på det hehe :)



Sötnosar på bilderna :)



KRAM

22 Paulina:

skriven

Grattis i efterskott!



Och du har också galet fina barn :)

23 Evelina:

skriven

Hihi, så härligt att de valde att ta sovmorgon :)

24 Pernilla:

skriven

Hehe mm =)



Jaa vi måste försöka få in en dejt snart, hade varit så skoj =)



Kram kram.

25 mammaTea:

skriven

Skönt med lite sovmorgon. sånt gillas.

26 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Älskar också blommor och har gått i funderingar i ett par år nu att gå en utbildning till florist men jag vet inte riktigt ^^ Får ju isf bli sen när bebisen är runt året då.