Rabattkod

12 kommentarer

Ännu en dag i solens tecken! Så jäkla skönt, dock inte lika kul att man är instängd på jobbet hela dagarna, men men, nån måste ju försörja denna familjen, och ja, det finns ju bara jag så..

Sitter och tittar ut genom fönstret och ser bara massa gröna träd överallt, så så fint!
Eller ja egentligen så satt jag inte och tittade, gäspade och råkade titta ut och såg hur mörkt det var, men så kom jag på att det var träden som blivit gröna.
Jag har inget vettigt att skriva märker jag..

Ett litet kissframsteg från Melissas sida.
Jaja, förlåt men det är min blogg!
Hon har länge talat om när hon har bajsat och precis innan hon ska bajsa, även kissa då kiss ofta får heta bajs, (nu märkte jag att det blev liiiiite tooo much, men jag fortsätter ;)), hur som helst så efter badet idag så sa hon kiss kiss och kissade precis bredvid pottan, varpå jag var snabb och nästan skrek "SÄTT DIG PÅ POTTAN!!!. Hon reagerade snabbt och satte sig ner och kissade färdigt.
Och så var det med det!

Vill ni piffa upp barnrummet med fina tavlor, eller varför inte förnya barnens garderob, eller kanske funderar på en cykeltur?
Kika in på
Dotto.se
och ange Petramingel i kassan så får du 20%. Erbjudandet gäller månaden ut.

 

 

Bä bä vita lamm tavlan ska få pryda Melissa och Isabellas rum!

Dom här fina tavlorna beställde jag när jag var på bloggminglet.
Dom är från babywall

 

 

 





 
1 Pernilla:

skriven

Tack =)



Såå söta och fina tavlor!!

2 Anette Schüler Strandmark:

skriven

jag tycker att du ska döpa om din blogg till

Petra - enastående tvillingmamma



puss

3 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Tack skall du ha vännen! Supersöta tavlor! Kramis

4 Petra:

skriven

dukig hon e!! Duktig tjeja!!

Åhh fina tavlor. Spännande att få hem dina sen

kram

5 Magda:

skriven

Ha ha bara skriv du på vi småbarnsföräldrar pratar väl bara om det ;) Har varit rätt mycket skitsnack på min blogg med i samband med Noels potträning.



Hur länge kan man beställa med din rabattkod? Jag tyckte att tavlan var jättefin men ska titta närmare för jag vill att tjejerna ska ha nån mer tavla i sitt nya rum i huset :)



Godnatt skulle släckt för länge sen.

6 Linda Olsson:

skriven

Haha, härligt! Va duktig hon är! :D



7 Meekatt:

skriven

Haha, skönt ändå...att du själv kände att det var lite mkt information! ;) Men heöt rätt - det är din blogg och du bestämmer hur mkt "skit" du vill ha här, haha. <3



Tavlorna är jättefina!! Ska också beställa, gjorde aldrig det på minglet men ångrade mig redan på hemvägen.



Kram!!

8 Linda S:

skriven

va duktig hon är :)

9 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

förra sommaren jobbade jag heeela tiden. så är riktigt glad att jag nu verkligen kan njuta av det fina vädret :)

10 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Ha ha klart du ska skriva om pottframsteg, det är ju milstolpar för oss bloggmammor ;-D Duktig hon var <3 KRAM

11 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Din blogg så du får ju skriva om vad du vill"! Kiss framsteg ÄR stort så klart det ska vara med!



SV: min mamma säger att nässelsoppa smakar ungefär som grönkålssoppa fast med lite annorlunda smak :) Haha blev du klokare av det svaret :) Ska testa idag så får skriva hur det gick :=)

12 ♥ Sojka ♥:

skriven

Nope inte alls att rekommendera!1



Ja just det den rabatten måste man ju utnyttja! Fina grejer! :)



Kram!