Lilla flicka..

31 kommentarer

Idag när jag kom och hämtade tjejerna på dagis, (1 timme tidigare i hopp om pigga och glada tjejer) så hade Isabella napp i munnen och tårar i ögonen. (napp används ju annars inte på dagis). Tog upp henne i famnen och då somnade hon, för att vakna ett par minuter senare.
Sen vägrade hon lämna min famn. När vi kom hem så gick vi upp på deras rum, Isabella slocknade direkt och för att inte störa henne för mycket så la jag mig på golvet med henne på bröstet.
Melissa var inte sen med att komma och lägga sig bredvid och sen låg vi där och sov alla tre!
Isabella är väldigt ledsen och inte alls sig själv.. Får se hur kvällen blir.
Min stackars lilla flicka...

För övrigt så är jag väldigt trött efter att endast ha sovit ett fåtal timmar nu på två nätter.. men trevligt har det varit!

 

 
1 Trees mamma i London:

skriven

aww söte då!! hoppas nu myser ordentligt nu ikväll:)

2 Pernilla:

skriven

Hoppas hon snart mår bra igen, kram.

3 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Lilla söta tjejen då :( Så jobbigt att se när dom blir så hängiga och ledsna, hon ser väldigt rödmosig ut på kinderna på bilden..



Skönt att det inte bara är jag då som tycker så med skorna då :) Enda jag köper som inte är något direkt märke är faktisk gummistövlar men det använder de ju så sällan också.



Önskar verkligen att jag kan komma iväg på sånt bloggmingel någon gång, verkar ju så trevligt att få träffa andra bloggerskor och mammor! och inte var det farligt dyrt heller för den delen heller.

4 Evelina:

skriven

Jobbigt när det blir så där lite sömn ;( Hoppas det blir bättre med Isabella snart!

5 Maria en Norrlandsblogg:

skriven

Hoppas de inte är nå feber eller nått annars få hon krya på sig lillvännen :)

6 Madde - mamma till Elias:

skriven

Så söt.. Hoppas hon är pigg snart..

7 Renata - gravid v. 39:

skriven

Stakars liten... Hoppas hon sover bort det!

8 Magda:

skriven

Ååå vilken mysig bild. Måste varit en skön vilostund för er alla tre. Jobbigt när de inte är sig själva. Själv analyserar jag vad problemet kan vara när de inte riktigt beteer sig som de brukar.



Hoppas du får sova några fler timmar i natt. Roligt att höra att det var trevligt igår med då är det stor chans till fler träffar :)

Kram

9 Erica:

skriven

Å..,hoppas att hon inte är sjuk...

10 Madde - mamma till Elias:

skriven

Sv: Skönt att hon inte har feber, så får vi hoppas att hon vaknar och är en pigg och glad tjeja.. :)

11 magda:

skriven

Jag hoppas verkligen att de släpper snart för de vill verkligen springa och busa med Noel men sen är de riktigt fega med he he



Ja han är helt blöjfri dag som natt och jag är mycket stolt. Vi bestämde oss en dag att nu åker blöjan av sen har vi kämpat och nu har även nattblöjan åkt av. Han var inte alls intresserad av pottan nån gång så vi bestämde bara att den skulle åka av och det gick ju bra :)

12 Erica:

skriven

Ja, fett onödigt! =)

13 Veronica, mamma till Nim o Belle:

skriven

Visst vart det skillnad =)



Åh vilken mysunge du har då!!!

14 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Tack så mycket... =0)



Vi har det bra här. Var på BVC idag och vägde Alice. Det var 3 måander sen sist så det var spännande att se hur mycket hon ökat i längd och vikt. =0p



Ni? Hoppas Isabella mår bättre snart...

15 Maria en Norrlandsblogg:

skriven

Va skönt att hon inte ha fått feber :)

16 Nina:

skriven

Oj så rödrosig tösen va. Men det ser himla mysigt ut!

Ser att jag missat att du varit på date!! Fasen så kul. Å det låter som det va en mycket lyckad date. Underbart!

Blire träff med denne man snart igen??

Och gud så roligt att få shoppa lös till dig själv. Sånt händer ju nästan aldrig!

Kramen!

17 Brassemamma:

skriven

Liten sötnos! Hoppas hon inte håller på att bli sjuk. Här håller sonen på att piggna till.

Så underbart att du hade så trevligt med din date! Det ska bli spännande att höra om fortsättningen.



Sv. Tack så mycket! Så söt du är! Jag blir såklart mycket glad om jag kommer upp i din lista. :)



kram

18 Meekatt:

skriven

Lilla hjärtat, hoppas hon vaknar frisk och pigg imorgon!



Kram!

19 Evelina:

skriven

Svar: Okej! :)

20 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Men lilla sötnosarna då <3 <3

Ni får ha en mysig dag idag



Ja jag kommer inte att åka på kryssningen :) Min ena lilla tjej fyller 6 år så vi ska ha kalas ist :)



Kram

21 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

hoppas hon sovit bort det hela å är piggare i dag, själv har jag haft en vaknatt med hosta, feber å gråt, så vabbandet fortsätter här :-/ KRAM

22 Julia:

skriven

Stackars lilla tjej, hoppas det inte blir nått av det.



Tvålen är inköpt på Ica i Globen :)

23 Fröken M - Vinn solskydd från Vichy:

skriven

Usch då !! Jag hoppas ni fick en okej natt och att hon mår bättre idag ! Kram

24 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Usch då, hoppas hon är piggare idag och inte åkt på något skit!



SV: ja, visst är de roliga de små, man slutar aldrig förvånas ;)

25 Hanna - Mode och min vardag:

skriven

Stackars liten!

26 IngerJessicaMarie:

skriven

Men lillgumman, vad är knas??

Nu är våren här på riktigt känns det som... fantastiskt härligt=))

27 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

NAW! Varför får de inte ha napp?Har svarat på dina frågor i mitt inlägg om andra inskolningsdagen nu..åh finns jag bland dina länkar måste spana in, eller så hängde jag inte med på noterna..hihi..stor kram!

28 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

åh jobbigt att se sin skatt så ledsen!

29 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Stackars liten, så trött...

Hoppas hon inte håller på att bli sjuk nu..

30 Maria -mamma till fem:

skriven

Vad härligt det är när man läser att du inte hade massa måsten utan tog dig tid att låta Isabella ligga i din famn, och härligt att få vila alla tillsammans. Hoppas att hon piggar på sig och de bara var nåt tillfälligt.



Sv. Ja du jag vet inte vad jag gjort utan mina underbara föräldrar! Dom ställer verkligen upp. Hoppas att jag kommer kunna göra detsamma för mina barn då de är vuxna!



Kram på er!

31 Solan:

skriven

Men tusse liten. Hoppas hon kryar på sig snart.