Knappt man vågar...

7 kommentarer

Knappt man vågar säga det men barnen har varit friska i över en månad!
Och lilla Isabella har inte haft öroninflammation på ett tag. Skönt!
21 maj ska vi till örondoktorn så jag hoppas att hon håller sig frisk.

Nu är det jobb som gäller!

 
1 Elina:

skriven

Det hoppas jag också, jag håller tummarna. Trevlig Fredag! :-)

2 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Skönt att dom håller sig friska.. här har vi åkt på världens förkylning med hosta och allt... Och jag som börjat nerräkning till dagis start.. nervös så jag vet inte vad...

3 Veronica, mamma till Nim & Belle:

skriven

Oj vad lika de är varandra. Man kan ju tro det är samma tjej :)



Ja visst var tossorna söta.. :)

4 Pernilla:

skriven

Sötnosarna =)

5 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

jag kommer dubbelkolla frakten försäkerhetsskull. men när jag sålt saker förut och satt 12 kronor får jag alltid själv betala för hälften av frakten för att de tar så mycket. alltid mellan 20 - 30 kronor. förstår inte alls varför det är så.



så fina flickor! härligt att de hållt sig friska :)

6 Petra:

skriven

Så fina så!!

Åh dom har jackorna på sig =)



Japp sambon e trött efter sin operation av knäet så tar de imorgon. Men japp! Åhh ska bli kul

7 Anonym:

skriven

Du har väl inte missat Helgens Sweetie? :D

http://fotokobran.se/2012/may/var-med-och-delta.html#comment

ursäkta om du redan fått denna fina lilla påminnelsen! :)