Det är din dag idag <3

17 kommentarer

3 januari 2000, 12 år sen, och idag skulle du fyllt 26 år.
Jag saknar dig lika mycket idag som då och jag minns dom hemska orden som om det vore igår.
Det är fortfarande, efter 12 år, lika ofattbart!
Jag förstår inte vad döden ska vara bra för! Du var den finaste och snällaste människan och jag kommer aldrig glömma dig!

 
1 Hardwoodpecker:

skriven

Kram hjärtat !

2 J - tvillingmamma:

skriven

Usch vad hemskt! Stor kram!

3 Elina:

skriven

Så himla tråkigt att läsa :-/ Kram på dig!

4 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Detta var inget kul att läsa ju.

Döden är verkligen inget rättvist inte....



<3

5 petra:

skriven

Kram vännen

6 Fröken M:

skriven

Livet är ruskigt orättvist !!

kram

7 Meekatt:

skriven

Kram!

8 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Packningen den slängde jag ihop på 10 minuter innan jag stack till tåget. Åh my good det gör jag inte om. Vilken stress det var!



Fy, förluster är så himla jobbigt och speciellt dem som lämnar oss på tok för tidigt! Gör ont i mig. :(



Kram

9 Magda:

skriven

Tiden läker inte alla sår men man lär sig att leva med dem.

Stor kram!

10 Maria - mamma till fem:

skriven

<3 en styrkekram! Det är fruktansvärt att förlora någon som står en nära, och tyvärr nåt man för alltid får bära med sig.

Kram på dig

11 Veronica, mamma till Nim:

skriven

Usch, beklagar :(



Förluster är ju aldrig något kul =(



Kram till dig

12 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Så ledsamt. Att förlora någon göralltid ont. Men särskilt då det är en så ung person <3 KRAMAR

13 Linda:

skriven

Jag beklagar <3



Styrkekramar!

14 Pernilla:

skriven

Kram <3

15 Isacs Mamma:

skriven

Men vad roligt Petra!!!!!



Greys kommer ju i kväll!!!! :P wwooohoooo Ser du på de?

16 Fröken M:

skriven

haha... jag ÖNSKAR att det var ett dåligt skämt, men det ska tydligen bli både kallt och snö/regn i helgen...

17 Anonym:

skriven

Jag hoppas denna veckan hittils har varit superbra! :)