1 år äldre...

22 kommentarer

Jaha, då var man ett år äldre!
25 år idag. Medans många har åldersnojja och tycker det är hemskt att fylla 25 så b r y r jag mig faktiskt inte ett dugg. Det är ju ingen ålder?
5 år till 30, jaha?

Jag är antadligen inte vaken nu, då detta är tidsinställt.. men imorgon/idag ska jag ha lite kalas, pappa kommer hit på morgonen och busar lite med tjejerna så jag kan städa undan och fixa borden för kvällen =)

Hoppas alla får en underbar helg!
KRAM!


Jag dagen efter min 22-års dag, Mia som tar kort så därav min tuffa min ;)

 
1 Petra:

skriven

Grattis fina underbara du!!

Kramar

2 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Hipp hipp hurra, hoppas du får en underbar dag <3 KRAM

3 Magda:

skriven

Stort GRATTIS!

Hoppas du får en fantastiskt dag. Minns min 25-års kris. Den var inte skoj, tur du inte ha nån :) 30 hade jag ingen då var allt bra.

Kram

4 jessica:

skriven

Stort grattis till dej och självklart en finhelgönskan tillbaka=)) Sicken liten guldklimp du har!!

5 Anna:

skriven

Stort GRATTIS på din stora dag söta du! Ha en underbar dag! Kramar från AnnaPanna (som fyller tant i sommar;-))

6 Anna:

skriven

Stort GRATTIS på din stora dag söta du! Ha en underbar dag! Kramar från AnnaPanna (som fyller tant i sommar;-))

7 Pernilla:

skriven

Grattis fina du =)

8 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

hoppas du får en underbar födelsedag <3

9 Bondmoran:

skriven

Grattis goding!!



Åldersnoja när man fyller 25???? Tillåt mig asgarva... Jag fyller 40 i år och har fortfarande inte fått någon åldernsnoja.



Det gör väl inget om man blir äldre, alla åldrar har sina fördelar och sina höjdpunkter. Så njut du av din 25 års dag. Och 26, och 27, 35, 48, 60 och 75. Bara man är nöjd så är man glad :-D



Kramar i massor och stort grattis!

Bondmoran

www.bondmoran.nu

10 J - tvillingmamma:

skriven

GRATTIS ! När jag var 25 hade jag heller ingen åldersnoja, jag tyckte mest det var positivt att bli äldre. Men nu när jag är 30 + så börjar man väl bli lite lite nojig ;-D



Sv: Vi ska till Fig Tree Bay alldeles i början av juli. Jag vet att det kan bli riktigt varmt, jag hoppas bara att den värsta värmen inte riktigt har kommit igång. Vi var tvungna att välja juli, eftersom jag bara kan vara ledig då :-(



Ha det så kul nu på din dag!

Kram

11 Fröken M:

skriven

Ett stort grattis på födelsedagen !!

25 är ingen ålder och kom ihåg att man inte är äldre än man känner sig :)

12 Linda S:

skriven

grattis!! :)

13 Sandra - mamma till Engla & Joline:

skriven

Grattis gumman! Du fick ett eget inlägg i min blogg idag ;) hoppas allt e bra. Kramar

14 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Ålder är bara en siffra!



GRATTIS!

15 Veronica, mamma till Nim o Belle:

skriven

GRATTIS :)



Kan ju vara smart att skaffa en karl först, hehe. Lite svårt annars ;)



Hoppas du får en mycket bra födelsedag nu :)

Kramar

16 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: visst fick jag en sån kommentar på just det inlägget! ARGGGHH sliter mitt hår, haha...



Nässelsoppan blev jättebra. Tyckte det smaka som spenat fast lite nötigare eller hur man ska säga.. Kan slänga upp receptet! Glömde dock ta bild!



Sv: Båda mina är galna i chips och precis som dina ser dom påsen så står dom båda och stampar, chips!



SV: den där tuppen är fan inte sann, helt halvtam ju... Satt och tiggde när jag åt lunch ute häromdagen, haha...



17 Renata - gravid v. 38:

skriven

Stort grattis på födelsedagen!!! Och du, 25 är en JÄTTEBRA ålder ;)

18 Maria - mamma till fem:

skriven

Ett stort grattis på din födelsedag! Hoppas att du har en trevlig kväll!



Sv. Ja gott luktade det inte... Men jag får se de positivt. Båda tjejerna duschade och rena innan frukost och deras rum skurat... Ha ha!



Kram på dig

19 ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥:

skriven

Grattis :)

Och tack kram

20 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Kul att se! :)



Ja jobbigt att alltid få resa så långt. :)

kram

21 Solan:

skriven

Grattis grattia. Hoppas du får en trevlig dag

22 Mamma till William och Wilma:

skriven

Grattis grattis i efterskott :) Ha en fin vår dag..Absolut känner man sig som en ny människa efter frisören :) kram