Tre på två

22 kommentarer
 
Hej!
Nu skyller jag bloggningen på blogg.se. För att deras jvla app inte fungerar för dom som fått det nya systemet.
Och till er som sitter med det gamla fortfarande där allt fungerar felfritt, just wait for it! 
Hur som helst, vi har det kanon här på Cypern! Vi njuter av varenda sekund! Och för att inte snacka om lyxen jag har i en hel vecka. Att vara tre på två! Är man van vid att vara en På två barn så är detta lyx! :)
 
Flygresan hit gick hur bra som helst. Förutom att vi inte fick sitta tillsammans allihop. Hade bokat platser i förväg så jag visste ju om detta. Man får inte ha två barn på samma rad. Pga säkerheten, det finns inte tillräckligt med syrgas för 5 pers på en och samma rad. 
Men vi överlevde det med :)
(förra året när vi flög med ving så satt vi allihop på samma men då tänkte dom nog inte på det)
 
När vi kom hit i måndes så var det 38 grader, i skuggan! Så ja det var riktigt varmt. 
Barnen har det bra, dom badar och tycker livet är underbart. Lärt sig engelska och charmar alla:) 
Önskar jag kunde visa er bilder men appenfungerar ju tyvärr inte :( 
 
 
 
 
 
 
 
1 Pernilla:

skriven

Härlit att höra att ni har det bra =)

2 Anna:

skriven

Välkommen till min blogg. Det är jag som är MIZS. Jag är en 24årig mamma till världens gulligaste tös. Det är hon och jag som slåss om kameran. Jag är ett inredningsfreak och ett kakmonster. Jag har en stor passion för skyhöga skor och Paddy är mannen jag avgudar. Slå på en kanna kaffe, luta dig tillbaka och njut. Varmt välkommen till MIZS - Hemlängtan

3 Magda:

skriven

Härligt att höra att ni har det bra och du är väl värd lyx!! Njut nu till fullo!
Bada lite för mig med och sola lite :)
Kramar till er!

4 Elina:

skriven

Åh, jag tvivlar inte alls på att ni har det underbart :-) Avvvvis!

5 Petra:

skriven

Åhh va underbart ni verkar ha de. Kan tro att dom charmar alla. Så söta som dom e.
Passa på att njut & koppla av nu när du har två extra som hjälper dig.

Tack goa du för din kommentar.
Kan ta det sen när du kommer hem. Hon mår inte alls bra.
kramar

6 Linda S:

skriven

Gud va skönt de låter!!! NJUT (men de gör du nog)!!! :)

7 Eva:

skriven

Vad skönt att resan gick bra.Kan förstå att flickorna trivs
Måste vara himmelriket om de är glada för vatten ,hoppas att mamma också njuter och har det bra. Ha nu en bra semester och var rädda om er......kram

Svar: Jag njuter till fullo :) Tiden går fort när man är iväg ju! :)Kram
Petra Hägg

8 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Härlig att resan gick bra och ni verkar de har super bra... :) du får njuta åt mig med... :)

KRam

9 Maja:

skriven

Är också så jäkla less på att appen inte fungerar.. Hinner ju inte direkt sitta vid datorn hela dagarna:( Folk får ha överseende helt enkelt:)

Åh vad underbart ni kommer att ha det, är såååå avis!:)

10 Pernilla:

skriven

Tack tack säger killarna =)

11 Erica:

skriven

Skönt ni verkar ha det! Vad härligt med lite semester. =)

Sv: Tack, ja det var trevligt. =)

12 Jessica Högberg:

skriven

ohh, härligt... semester... tre på två... sol... pool... strand... god mat... finns mycket att njuta av=)) Kram och Glad midsommar!!

13 Maria - mamma till fem!:

skriven

Underbart med sol och bad! Skönt att höra att ni har en bra semester! Det får bli bildbomb när ni är hemma igen!

Kram

14 Nina :

skriven

Åh så härligt att va i Cypern. Dit har jag varit en gång.
Tittar in önskar er en härlig midsommarhelg!
Kramar!

15 J - tvillingmamma:

skriven

Tack för all förhandsinformation!! Det låter härligt med värme, dock vet jag ju inte vad våra barn kommer att tycka. Men då får vi hålla oss i skuggan helt enkelt. Längtar riktigt ordentligt nu. Hoppas ni har en fortsatt bra semester! Passa på att njut nu när du har avlastning och allt!
KRam

16 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Vad härligt det låter! Bara mys och ha det gott! Så kan du blogga massor när du kommer hem!! :)

Bada lite för oss med nu :)

17 Linda:

skriven

Jag skyller också mitt dåliga bloggande på att appen inte funkar...skitdåligt tycker jag! :/
Ha det fint på er semester nu, och njut! :D

Här är vi hemma nu efter ett jäkla äventyr! :D
Kramar

18 hobbyfotograf:

skriven

Glad midsommar :D

19 Sandra:

skriven

Härligt med semester! Kan tänka mej att tre på två är lyx:) hoppas ni har det bra:) kram från en annan tvillingmamma

20 Petra:

skriven

Hej hej!
Hoppas att allt e bra med er.
O att midsommaren var bra.
Massa kramar

21 Elin:

skriven

Oj så skönt med lite semester. Passa på och njut ordentligt :) och vilken lyx att vara 3 på 2 barn... :D

22 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - 21 år, Fotointresserad, mamma, kär & galet lycklig!:

skriven

Mysig blogg du har :)