home sweet home

19 kommentarer
Hej!
Nu är vi hemma! Och så fort vi klev utanför flygplatsen så började det regna!
 
Vi har haft det helt underbart. Hade gärna uppdaterat lite mer under tiden vi var på Cypern, men återigen BLOGG.SE!!!
Tjejerna stormtrivdes! Älskade att bada, Melissa gillade det så mycket att hon skulle hoppa i med kläderna på innan vi skulle åka till flygplatsen. Hon lyckades doppa halva benet.
Det var som sagt jätte varmt, närmre 50 grader i solen.
Tur man kunde bada hela tiden! Tjejerna har fått jätte fin färg och inte bränt sig överhuvudtaget.
Det har däremot jag gjort. Första dagarna  brände jag mig som aldrig förr, och konsekvenserna av det? Fjäll fjäll fjäll!
Jag hatar att smörja in mig så jag gör det väldigt sällan, men jag borde ju ha lärt mig nu?
 
Jag har fortfarande inte så mycket bilder att bjuda på. Mamma har alla bilder på sin kamera och mobil och även pappa har bilder på sin mobil.
Jag var inte så aktiv, min mobil låg mest i väskan.
Camilla och Leon kom hem til mamma och pappa dagen innan vi åkte.
På flygplatsen och på bussen =) Vi fick vänta ganska länge på vagnarna så tjejerna fick en chans att springa av sig innan det var dags att sitta stilla igen.Melissa och Isabella älskar smör (och jag avskyr smör!)
Dom kan sitta och bara äta smör, som på bilden..
Melissa och Isabella, fullt koncenterade på sina mackor
Jag fick äntligen gjort tatueringen jag velat göra ett tag. (inte stjärnorna, dom är gamla)
 
Svalkande och gott 
 
Kommer komma fler bilder i veckan! Jag ska även försöka hinna svara på alla era fina kommentarer =) Har varit dåligt med det den senaste veckan!
 
 
 
1 Petra:

skriven

Så härligt ni har haft . Mys!!
Ja du, idag har det varit fint ju.... hmm... blåst som bara faen. Drygt.
Så fin tatueringen blev. Jätte fin.

Mamma e sådär, väntar på fler svar... man har alltid hennes sjukdom i bakhuvudet. Men men, nu "slog den ut i blom igen". Drygt. Men vi har haft det så bra ihopa i helgen. Försökt glömma allt.

kram

2 Pernilla:

skriven

Välkomna hem, låter som ni haft det varmt och skönt =)

3 johanna-tvillingmamma:

skriven

Välkomna hem! Antar att ni har haft det jättehärligt, väntar på uppdatering ;-)

sv: ja jag blir tokig av alla spyor! En vän som ger ersättning hade gett baby semp lemolac och då hade bebisen börjat spy mindre, är det något du känner till? Iaf bävar jag inför namngivningen, känns som jag måste ha 2 klänningar i reserv :-/
kramar

4 Magda:

skriven

Härligt ni verkar ha haft det! Avis är jag allt efter detta skitväder vi har haft här hemma.
Välkomna hem med!

Jag håller med under all kretik med blogg.se så låst att man inte kan göra inlägg från appen eller mms-inlägg så hoppas kunna få nån liten tid hemma att uppdatera er om vår tripp hem till Småland.

Kram och godnatt! Kul att få se lite bilder!

5 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Ni verkar har haft en hur härligt och underbart som helst.. Synd att du brände dig... Va fin tatueringen blev.. :) Kram

6 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Ni verkar har haft en hur härligt och underbart som helst.. Synd att du brände dig... Va fin tatueringen blev.. :) Kram

7 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

vilka härliga foton! och tatueringen blev jättefin :)

8 Lillgarden:

skriven

Sverige igen.. synd vädret är skit här hemma.. men ni ser ut att ha haft det underbart ju!
Blir inte alls avundsjuk ;)

Hoppas verkligen att ni fick lite sol med er så att sommaren kan börja NU!

9 Elina:

skriven

Ååååh, ni verkar ha haft det jätte bra. Precis som en semester ska vara :-) Men, kul att ni är hemma igen.

10 Maria - mamma till fem!:

skriven

Låter härligt med sol och värme! Ska bli skoj att se mer bilder. Vad roligt att du fick gjort en tatuering till.

Hoppas att ni har det bra här hemma trots att vädret inte riktigt är detsamma...

Kramar!

11 Jessica Högberg:

skriven

Välkommen hem!! Härligt att höra att ni haft det bra=)) Att dom gillar smör är för att deras smaksinnen inte är förstöra ännu;) HIHI... Hoppas du packar upp solen snart, för du tog den väl med dej!!=))

12 Maja:

skriven

Vad härligt ni ser ut att ha haft det:) Jag vill åka på en till resa med pojkarna i sommar, så otroligt skönt att komma iväg lite! Solen verkar ju svika oss ganska så skapligt här hemma..:(

13 J - tvillingmamma:

skriven

Ni verkar ha haft en mysig semester! Och ni har inte missat något här hemma, här har det mest regnat...
Här hemma håller vi på att packa och förbereda för fullt inför vår resa nästa vecka. Om jag tittar på era bilder så börjar jag undra om vi packar för mycket kläder till barnen, de kommer kanske ändå att gå "halvnakna"? Har du något tips på någon utflykt eller så som passar barnen (men även oss vuxna)?

Sv: Jag ska försöka tänka på att skriva upp några av mina recept någongång.
Kram

14 Solveig Lundin:

skriven

Vilka fina foton, sötisar.
Snygg tatuering

15 Erica:

skriven

Å vad härligt ni verkar ha haft det! Väldigt fin tatuering du skaffade dig. =)
Du har så gulliga ungar. Man smälter ju när man ser såna där puss och gos bilder. =)

16 Linda S:

skriven

Tatueringen ser ut att ha blivit jättebra!!! o va skönt att ni haft de så bra, säkert underbart med så mycke hjälp där på resan o få lite avlastning!! :)

17 Anna och livet:

skriven

Ååååå vad jag är glad för din skull gumman! <3 Lycka till med kärleken! Kraaaam

18 Eva:

skriven

Underbara bilder och lyckliga tjejer. Kram

Svar: Tack :) kram
Petra Hägg

19 Martina - mamma till Novalee & Haylee:

skriven

Jösses så söta tjejerna är!
Skönt att höra att ni haft det så bra och fint väder hela tiden, här har det ju regnat i stort sett varje dag! Så himla tråkigt...