Börja om

20 kommentarer

Det är inte roligt att blogga när det inte fungerar som det ska.
Att kommentera strular, kan inte blogga ifrån appen, hittar ingenting, allt strular.
Har mailat blogg.se antal ggr men fortf inga svar.
Jag har börjat kolla runt efter en ny sida att blogga på. Funderar då på att köpa en egen domän, men vet inte riktigt var jag ska vända mig.
Någon med erfarenhet av detta?
Med största sannolikhet försvinner jag från blogg.se, vilket jag själv tycker är jätte tråkigt.
Att behöva börja om på nytt, alla inlägg som kommer vara kvar här osv.
Men ja har jag inte större problem än så..
Men som sagt komma gärna med tips om var jag kan köpa mig en egen domän.

 
1 Eva:

skriven

Nej nu får du stanna här för jag tycker om din blogg. Är så skoj att se dina söta små tjejer och vad de kan och inte kan. Ha en trevlig semester och var rädda omger alla tre, är faktiskt lite avis. Hade varit skönt och gott att komma till lite varmare. Ha det bra så höres vi efter semestern......kram till er alla tre

Svar: Jag har köpt mig en egen domän med samma namn, så blir inga större förändringar förutom att blogg.se försvinner :)Vad roligt att du är inne och läser!
Kram till dig!
Petra Hägg

2 Magda:

skriven

Håller fullständigt med!! Skit är det. Jag funderar oxå på att lämna men vill samtidigt inte börja om. Nu funkar det för mig att kommentera men kommer heller inte in på appen. Jag har oxå skrivit till blogg.se att jag valde dem för enkelheten.
Nä vill inte skiljas från noelsvarld än men kommer göra det när barnen blir så stora att alla kan ringa hit och fråga vad vi gjort, men då fortsätter jag nog med nått nytt själv.

Fina tjejer och bilder. Stor kram

3 Pernilla:

skriven

Jaa dem börjar verkligen bli stora.

Fina bilder på tjejerna =)

Jaa blogg.se är verkligen kårngligt nu, men kommer nog stanna. Orkar nog inte byta och börja om igen.

Hoppas ni får en fin helg, kram.

4 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Gått i samma tankar ett par gånger.. och nu med allt nytt så blev det lite mycke tycker jag.. har svårt att få rätt på kommentarerna tycker jag.. och det är synd för det är en stor del av bloggandet ju! Kontakten med läsarna!

Sv: Tack! Blev så glad när jag klicka in och såg att jag vunnit. Väntar likt ett barn på julafton på posten nu! För klicka hem en igår!! Ja men det är ju verkligen så.. städas det inte så kan där inte komma ngra gäster som bor och äter och som betalar.. lite trist för just vi städerskor har alltid varit lägst på jobbet... Var jobbar du då? :)

5 Elina:

skriven

Det där inlägget hade i princip jag kunnat skriva, jag är också dö less på blogg.se. Jag har heller inte anmält mig till det nya men ändå kommit med och ingenting fungerar!! Säg till om du får nå bra tips angående en egen domän :-) Kram på dig!

6 Jessica Högberg:

skriven

funderar oxå på att byta... jättetråkigt när mobilblogg/bilder inte funkar... hinner inte innan midsommar då jag jobbar väldigt mycket så har dom inte fixat innan dess så...
Håller en tumme för nya dagis=)) Kram!

7 trollet:

skriven

testade att skicka signerat som Jessica... utan att fylla i ovanför... funkade det eller kom kommentaren om att jag oxå funderar efter midsommar som anonym?? ;)

8 Maria - mamma till fem!:

skriven

Usch har förstått från många bloggar jag läser att det verkar vara bekymmer med både det ena och det andra nu. Tråkigt när de krånglar.

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Kram

9 Petra:

skriven

Nej du måste stanna kvar med din blogg.
Man kan köpa domän här på blogg.se men det är dom du vill slippa så åvet jag ej

kram

10 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: ja jag svarar på gammalt sätt nu.. klickar in i bloggen i fråga och svarar! Det där nya känns så fel.. Man hittar ju inte svaren! Känns som att man svarar ut i tomma intet lite.. Men men...
Känns som att man kommer missa massa kommentarer men men...

Nja tog en sån färdig design.. blev så trött på att den gamla inte var okej i alla lägen.. så nu blir det utan header ett tag för det lär ta ett tag att fatta hur man gör igen känns det som...

Hoppas ni haft en bra dag!

11 Stephanie:

skriven

Jag bloggar med blogspot. Tycker det funkar suuuuper!!

12 Louise:

skriven

Ja Ella får mat 1 gång på natten men kan ibland vakna till flera gånger. Och ja, ibland känner jag bara för och dö när det aldrig går över...Jag och Andreas är trötta på det och vet inte vad vi ska göra, Vänta liksom :) Hoppas ni får en bra helg!

13 J - tvillingmamma:

skriven

Nu kommer du kanske inte att kunna svara, eftersom det strular... Men jag försöker iaf. Hur har ni gjort med sittplatser på flyget? Vi får nämligen inte sitta tillsammans!
Kram

14 Ms. Single Mama:

skriven

hm... jag har inte märkt av det nya...? eller så är jag blind :P Och appen har funkat jättebra för mig faktiskt, men det kanske bara är ren flax!

Hoppas det löser sig för dig, är helt novis så har inga tips tyvärr. Men fin blogg :)

15 Anonym:

skriven

sv;
taack! det samma :)

Men åååå.... jag vill inte :/ hoppas du har fel (vilket du såklart inte har..) men skit också. Vad jag gör jag nu då då..?! Samma sits som dig nu då. ååå

16 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Åh vad störigt när det int fungerar. jag bloggar via blogspot.com och sedan dom gjorde om sitt så har det funkat utan problem. men förstår att du inte vill vara kvar där längre om det bara strular! Länka bara vidare ändå så kommer nog de flesta fortsätt följa :)

17 Jenna:

skriven

Jag har läst att det är många som har problem med kommentarerna, själv har jag ännu inte drabbats (ta i trä) men vad är det som inte funkar, ser du inte kommentarerna?
Blogg appen funkar inte heller för mig alls just nu, förut kunde jag bara starta om den så funkade det igen. man kan ju bli galen på mindre.
En egen domän låter kul och något jag själv funderat på, vi får se..

18 Anonym:

skriven

nej vad tråkigt men om du letar efter en ny sida så kan jag tipsa om wordpress! det krånglar aldrig! kram fina du!

19 Johanna-tvillingmamma:

skriven

Finns inget som är så irriterande när sånt inte fungerar. Hoppas du hittar något som passar dig och som inte krånglar!

Sv:Nej du har rätt, inte ska jag behöva förklara eller försvara. Tråkigt att det ska höjas ögonbryn och attackeras för att jag jobba oc Anders är hemma. Det känns riktigt bra att kunna dryga ut föräldradagrna och ta vara på tiden med flickorna under en längre tid. Sen tror jag att det är nyttigt att jobba och nyttigt för barnen att knyta starka band till andra om det nu är pappan eller en mormoreller morfar etc.

20 Linda Olsson:

skriven

Samma här, gillar inte heller det nya... :/

Sv; tidningen finns på nätet men jag hittade tvärr inte artikeln där :P
Kram