Huset fullt

10 kommentarer
Oj där sprang tiden iväg igen! 
 
I onsdes fick jag ett sms av mamma att M och I fått feber, så typiskt när hon skulle passa dom.
Men hon ville ha dom ändå, så jag körde bara bort med alvedon till tjejerna och sen hem igen.
Spenderade dagen i sängen, ja nästan iallafall. Men det var skönt att bara vara, för en gång skull.
Framåt kvällen körde vi och hämtade Björns minsta flicka sen vidare hem till mina föräldrar och åt middag och hämtade M o I.
 
I torsdes var tjejerna fortf lite febriga så det blev en ganska lugn dag.
På kvällen blev det fullt hus då dom stora tjejerna kom hem från semestern!
Vi körde även och hälsade på Björns mamma och moster.
Åt god middag och alla barnen busade.
När vi kom hem igen så däckade jag och alla tjejerna i sängen.
Härligt med huset fullt av bara tjejer=)
 
Igår tog jag alla barnen och körde in till stan och mötte upp mamma, pappa och Åsa.
Dom satt och åt middag på peking så vi beställde in glass och höll dom sällskap.
Sen var det såklart dags för karusellåkning!
Något som M och I verkligen älskar=)
 
 
1 Eva:

skriven

Hallå alla flickor och lille Björn. Det ser ut som flickorna har roligt och trivs. Hoppas att även du och de andra vuxna hade lika roligt. Det var roligt och trevligt att få träffa dig och flickorna pch hoppas vi ses igen......kram

2 Maria - mamma till fem!:

skriven

Tråkigt att tjejerna fick feber, men skönt att de piggade på sig såpass fort att de kunde åka karusell! Underbart att det verkar fungera så bra med alla tillsammans, både barn och vuxna kommer överens och har kul ihop, det är ju så viktigt i nya relationer att allt runt omkring klaffar med! Hoppas att ni har en toppen helg!

Kram

3 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Underbart att bara få vara ibland;)Det behöver vi mammor;)

4 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Så härligt ni verkar ha det trots lite feber <3 Fortsätt njuta!!! KRAM

5 Magda:

skriven

Vilka underbara dagar, ja förutom febern men de verkat återhämta sig snabbt, vilket är skönt.
Vi har inte testat karusll än men det får det snart det finns möjlighet göra.
Kul med huset full med, är verkligen jätteglad för eran skull och tjejerna verkar oxå gilla honom mycket.
Kramar till er!

6 Martina - mamma till Novalee & Haylee:

skriven

Skönt med liten egentid :) Själv fick jag sovmorgon idag av min mamma på två timmar = mycket skönt och välbehövligt (dock är jag rätt trött fortfarande men :P )

Vad roligt att bara vara tjejer ^^

Sv. Tack så mycket, ja det var riktigt skönt att bara gå över en dag, helt okej faktiskt! ^^
hehe ja vem vet kanske om ett par år men som jag känner nu så får de räcka :) vill ju ha tid för båda mina hjärtan :)

Kram

7 Elina:

skriven

Åh, så gott det lät med glass och karusellåkning förstås, fortsätt att bara vara :-)

8 Pia:

skriven

De var kul att träffa dig o flickorna. Underbart när de fungerar mellan alla.
Var rädda om er. Kram

Svar: Ja det är skönt att det fungerar mellan alla :)Kram
Petra Hägg

9 Jessica Högberg:

skriven

Tråkigt med feber men karusell är alltid kul=))

10 Lillgarden:

skriven

Trist med feber men ni verkar ha haft det trevligt sen iallafall.. Kul med fullt hus och fullt ös :)