Tvillingbus

8 kommentarer

Jessica, Leo, Nova och Loke har precis gått hem.
Det blev en snabb visit men bättre än inget.
Kidsen är ganska trötta efter att haft kompisarna på besök och för att dom sov tidig midda.
Nu ska vi iaf hem till mamma och pappa, byta om och sen ska vi ju ut och äta:)
Trevligt!


Nu närmar det sig med stormsteg! Bloggmingel 2012! Någon mer som ska dit?
Ska bli så jäkla kul, kommer vara konstigt att vara så långt ifrån tjejerna, men dom kommer ha det bra hos mormor och morfar.
Men den eviga frågan är fortfarande vad man ska ha på sig?!

 

 
1 Spanienfrugan:

skriven

Så mysigt att ha lite lekkompisar på besök :)

2 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Vad du än väljer kommer du vara snyggast! :)

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Du har en utmaning i min blogg

4 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Blev underbart väder här sen! Sol och varmt och fint!

5 Linda!:

skriven

Ja jag har haft detta. Men är glad att jag har mina 3 godingar :-)

Så nu måste jag vänta minst 1,5 år innan jag får bli gravid igen. Är ju inte så långt mellan killarna och Felicia :-)



Älskar din vagn alltså.. Fick du beställa den i rosa?

6 Anna:

skriven

Va kul ja men vi ses säker där :)

7 Petra:

skriven

Ja du, de där med kläder.... svårt.



Så mysigt med massa lek

8 Julia:

skriven

Ja jag kommer dit, ska bli så kul :)



Kläder? nä har inte tittat på det än, får se när jag hinner det :)



Kram