Trötta flickor

13 kommentarer

Idag var det två väldigt trötta tjejer jag hämtade på dagis!
När vi kom hem var det dags för middag, bad och sen hoppade Isabella i säng och ville ha välling. Melissa gjorde henne sällskap !

Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att desperata ska börja.

 
1 Nina:

skriven

Åh, får inte se desperata ikväll. Karln tittar på hockeyn! Så surt!

2 Jessica:

skriven

Oj så söta trötta bebisar =)



Sv: oj ja men sånt som händer, min 1st var också bara borgerligt.

Men nu blir det hela kalaset =).

3 Sandra, Colins mamma:

skriven

Vilka fina flickor du har! Häftigt med tvillingar.

4 Magda:

skriven

Fina trötta tjejer :)



Sv: tack för ditt svar på mina frågor och jag förstår dig ännu mer nu varför du vill att tiden ska gå sakta och att frågorna ska dröja. Jag vet med säkerhet att du kommer fixa det galant och att du kommer veta vad du ska ge för svar. Kram

5 Petra:

skriven

Åhh så fina.

Cornelia va oxå helt slut idag

6 ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥:

skriven

SV: ??? Va ..du skrev bara "ku" vad tänkte du skriva

kram

7 Linda - 3barns tvillingmamma:

skriven

ja, men hon är enormt duktig på att prata.



söta dom är!

8 Emma - tvillingmamman:

skriven

Visst är det underbart att ha twins? <3 :)

9 En chic mammas bekännelser:

skriven

hej hej :) hoppas allt är bra idag :) vilket är ditt måsteplagg i sommar ? :) jag röstar för shorts och magtröja :) vad tycker du ? :)



ha en bra dag !! :)

10 Linnea:

skriven

sv: igentligen inte ;) Men har ändå lite ångest ;)

11 mammaTea:

skriven

Jobbigt att gå på dagis ;)

12 Erica:

skriven

Jo, mina barn har det otroligt bra på dagis. =) Dom har fått toppenbetyg av personalen, även fast dom hade busat till det lite idag vid lunchen. Då hade dom (som händer ibland) suttit och gett mat till varandra och matat varandra och skrattat högt, haha =) Så busiga. Kul att du tyckte bilderna var fina =) Hoppas ni har haft en bra dag. =)

13 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Det lät som väldigt trötta töser! :)