Ny vecka!

9 kommentarer

Godmorgon!
Då var det ny vecka IGEN! Det går så fort och nan hinner inte med hälften av allt man borde hinna med.
Idag är vi iallafall lediga. Barnen sitter och tittar på Dora på Barnkanalen och jag dricker mitt morgon kaffe.
Får se vad vi hittar på nu på fm, i em kommer Sara hit med sin söta Hollie.
Och ikväll kommer mormor och morfar hit.

Resten av veckan är det jobb som gäller, Tors har jag tid hos läkaren innan jobb, ska kolla mitt knä. Trillade på jobbet för ett par månader sen och nu känns det som om en liten del av knäet är fullt med vätska, och har sjukt ont när jag ska resa mig.
Fre efter jobb ska vi ut och äta med en jobbarkompis som fyllt år, morfar ska vara barnvakt, lör får vi besök av bästa farmor och farfar och sön är det jobb. Sen var det slut på denna veckan!
OCH SNART ÅKER VI TILL CYPERN IGEN :)

Ha en trevlig måndag, ser ut att bli fint väder?

 

 
1 Jessica:

skriven

God morgon =) jätte fin bild, hoppas du får en bra Måndag. kram

2 Erica:

skriven

Vilka fina bilder! Så söta. Det är så gulligt att se sina barn kramas och pussas med varandra. >Då blir man varm i mammahjärtat. =)

3 Johanna:

skriven

Ja bloggträffar är riktigt roliga, så det skall bli kul :)

4 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Det lät inget vidare med knät.. hoppas du får rätt på det...



Sv: ja den katten är knäpp, haha... :)

Trist att han inte vill ha kontakt alls med er. Har du kontakt med hans familj något eller det är helt stopp?



Hoppas ni har en fin dag!

5 petra:

skriven

Ja du... Veckorna går fort.

Fullspäckad vecka. Härligt. Hoppas ni har haft en bra dag.

Fina bilder.

Kram

6 Nina:

skriven

ååå så härligt att åka till cypern!

7 mammaTea:

skriven

Hoppas ni får en bra vecka.

8 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Åh vad härligt med mycket inplanerat på en vecka. Det enda jag vet som händer i veckan är ju såklart dagis för Ns del sedan ska jag till mvc och så är det vårstädning här på gården :P

Men veckorna går sjukt fort när man har barn också tycker jag, både jag och min man har frågat varandra "vad gjorde vi innan Novalee kom egentligen?"

Ingen av oss har någon aning..

9 Anna:

skriven

Åhåå så härliga dom e dina små gull! Men å vad härligt at åka till Cypern! Du ska på bloggminglet va? :) Kramis