Massa pussar

3 kommentarer

Jag har nu lämnat mina barn för att åka på äventyr. Hemsk jag är! Det blev massa pussar medans dom sov så sött.
Dom kommer få en underbar helg med mormor och morfar!
Men jag saknar dom redan. Mamma och pappa lovade att skicka mms!
Nu ska jag iaf till maxi och köpa schampo och balsam för jag glömde det hemma.
Och det är den stoooora väskan som fick äran att följa med :)
Det var tänkt den lille men fick ju inte plats med hälften!
Och och och ...... Jag hittade en klänning. Inte på mq men på sandelins!
När jag lämnade barnen imorse på dagis så möttes jag av Christina som sa direkt "åk och köp en klänning". Så jag gjorde som hon sa och slutade tidigare så jag kunde köra in till stan innan jag hämtade barnen.
Det gick ju bra men guud dom jag stressade. Sprang nästan igenom stan för att komma till affären jag skulle till!
Haha :)

 
1 Maria - mamma till fem:

skriven

Ha det nu så jätteroligt! Klart att barnen har det toppen med mormor och morfar men mammahjärtat längtar ju precis lika mycket för det... Vi får väl en bild sen på dig i din nya klänning!



Kramar

2 Sofie - Mamma till två små:

skriven

du är inte ett dugg hemsk! Du behöver det!

Kul du hitta en klänning ändå!

3 Jenniey Love:

skriven

Vilka söta små töser<3