I sista sekund!

17 kommentarer

Idag kom klänningen som jag beställde från bubblerom.
Dom har alltid snabb leverans så jag var nästan säker på att jag skulle få paketet innan imorgon.
MEN klänningen var inte alls vad jag förväntat mig.
Men hade jag läst beskrivningen och material så hade jag ju vetat att jag aldrig skulle ta den på mig!
Det blir att skicka tillbaka den, och kavajen var snygg men skickar tillbaka den med.
Så ja nu kan man väl säga att jag är ute i sista sekund.... men var inne på mqs hemsida precis och såg en ganska fin klänning. Så jag skulle ju vilja ta mig en tur till stan, men NÄR?? Jag jobbar ju imorgon och även om jag kan sluta tidigare så kan jag ju lova att mina älskade barn inte är så intresserade av att följa med mig och prova klänningar!
Ja jag får se hur jag löser detta, vill ju väldigt gärna ha en ny klänning, men ja.. man kan inte alltid få som man vill ;)

Mini resväskan är packad men den är alldeles för liten för att rymma allt som jag ska ha med mig!
Och nu ikväll när jag packade så började jag tänka på alla grejer jag skulle packa ner till ungarna... men kom ju på ganska snabbt att dom ska ju inte med!
Åh så konstigt..


 
1 Petra:

skriven

hej hej! Nej men fasen oxå att de inte passade dig. Skit. man blir så besviken ibland när de inte motsvarar ens förväntningar. Jag har en stor väska jag ha ha. men men....

Ja känns jätte skumt att åka utan barnen.

kram

2 Anonym:

skriven

Ja just ja. Det är bara att spara bilden och skicka :)

3 Jessica:

skriven

Ja visst är det gott?! Barn är svåra att behaga när det gäller mat:-(

Vilken söt pyjamas! Är det Hello Kitty?

4 En chic mammas bekännelser:

skriven

okej vad härligt :) så fina tjejer du har :D



jo men allt är bra, lite trött men skall slappa nu innan sängen :)

5 Annie - Mitt liv i pusselbitar:

skriven

Tror att du skulle gilla min blogg! :)

Kram!

6 Elina:

skriven

Söta små sockertroll :-)



Synd med klänningen och kavajen, men det är ju så ibland. Bättre lycka nästa gång :-)

7 J - tvillingmamma:

skriven

Mysongar!!



Jag är såå avis på dig, hade jag haft det lite bättre ekonomiskt så hade jag gärna också bokat in mig i helgen...men men. Du får rapporterat hur det har varit sen!

Kram

8 Renata - gravid v. 37:

skriven

Åh jag hoppas du hittar nåt att ha på dig!!



Sv: nää... alltså mamman skulle bestämma sig ifall hon ville operera bebisen eller hjälpa den dö. Så nästa gång får man se vad som händer =) då får du inte somna hihi

9 Julia:

skriven

Jag ser hur gott dom sover, en liten fråga om det.



Hur får du dom att somna?



Då mina låg i spjälsängar så var det bara lägga ner dom, säga god natt och gå men nu när dom ligger i riktiga sängar så måste vi vara i rummet till dom somnar, jobbigt i längden.

10 Jessica - Mamma till Max & Leo:

skriven

Sikka fina tjejer! :)



SV: Ja, min tora kille hade en period då han bara inte skulle bada. Nu kan man inte ens nämna det innan han är i badrummet :) Och inte vill han gå upp inte :)

11 En chic mammas bekännelser:

skriven

godmorgon, idag är det äntligen sol på himlen, hos er med? :)

12 Sojkas Framtid:

skriven

Ja det gör vi! :)



Kram och trevlig helg till oss båda. :)

13 Magda:

skriven

Phu, lite halvstressigt förstår jag. Hoppas du hittar nån klänning.

Så gott de sover där i sängarna.

Jag förstår din ångest av att åka iväg. Grät nog ett par timmar efter jag lämnat Noel första gången och när jag lämnade tjejerna första gången när jag åkte iväg med ambulans så grät jag tills jag såg dem igen då var de bara 3 månader Noel var i varje fall som dina är nu. Men det första seperationen är alltid så fruktansvärd jobbig!



Ha det nu jätte roligt i helgen. Njut och dina tjejer kommer ha det så bra hemma. Kram

14 Annika:

skriven

Wow starkt och vara ensam med två små! Ja tänk vad tiden går, mina herredag blivit 9&5 år My god! Jag som börjar bli gammal? :-)



Fin blogg annars!

15 Sandra:

skriven

Tack för din omtanke ♥ Mår mycket bättre nu!



Vad pysslar du med denna härliga fredag?

Kram

16 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: tack så mycket! :) Kändes bra att skriva det!



Bloggmingel får bli en annan gång för mig.. Hade aldrig funkat med barn och gubbe och allt tyvärr...



Sen är inte min blogg så "stor" heller :)



Ha nu en fin fin helg!!

17 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

kul att du kikade in och lämna en kommentar så kunde ja kika in hos dig med =)

gu så fin pyjamas tjejerna har! visste inte att de fanns sån i så smått hihi

Kram