Trevlig tisdag!

7 kommentarer

Halv sju blev jag väckt, då ville tjejerna inte sova mer.. upp och busade lite, tröttade ut dom så att dom kanske kanske skulle somna igen!
Dom har vant sig vid att endast sova middag om dagarna nu, men det skadar ju inte när man är ledig att sova lite extra! haha!
Välling till sessorna och dom somnade gott igen!
Dock skulle vi iväg så jag fick inte njuta av det, in i duschen snabbt och sen göra vid sig.

Vid tio körde vi till Pernilla och hennes tvillingpojkar Malte och Hjalmar. Sen kom även Lina och hennes pojke Edvin.
Fick hålla lite extra koll på M o I med tanke på att det låg små barn överallt = )

Jag matade Malte och man kände sig som en nybörjare. Har faktiskt glömt helt och hållet hur det är att hålla i så små barn! Och ändå är dom ju lite mer än 4 månader.
Men det var väldigt mysigt ♥
Tänk att mina tjejer varit så små, och nu helt plötsligt så "stora"!

När tjejerna började bli trötta så begav vi oss hemåt, trodde jag att vi skulle göra iallafall... hade helt glömt bort att jag behövde köpa blöjor... så det fick bli en tur till maxi!
M o I somnade i bilen så dom sov gott i kundvagnen.. orkade inte asa ut vagnen!



Vid fyra kom Linnéa och Saga.
Tjejerna leker fint tillsammans, nån ´näve´ som åker upp i luften då o då men annars är dom så snälla vid varandra !

Saga fick sitta på riktig stol! Med en halsduk runt kroppen så gick det hur bra som helst!
Ska investera i en barnstol till tänkte jag, bra att ha när man har besök, vilket vi har ganska ofta. Och dom tar ju ingen plats heller!
Men det får bli när man har vägarna förbi ikea, vilket jag inte har så väldigt ofta!

 
1 Pernilla:

skriven

Tack än en gång för igår, var mycket trevligt :)



Dem ser verkligen ut at sova gott och ha det mys i kundvagnen...



Ha det bra, kram.

2 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

åh sötnosar :)

3 rebecka:

skriven

GU va gött di har det, de där gobitarna i vagnen :)

ha en kanon helg :)

kram

4 Lilla H:

skriven

så sött när d ligger i kundvagnen ihop. sov de även när du lyfte tillbaka dem i bilen?

5 felicia - 19 år och mamma:

skriven

sv: idag upptäckte vi att tanden bredvid kommer =)



hoppas du får en underbar helg med dina fina flickor!

6 Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.:

skriven

Men åh, kundvagsnbilden fick ju mig att smälta lite grann! Himla sött!

7 melinda - mamma till Nova:

skriven

jätte söta tjejer :)

kika gärna in på min blogg!