När??

4 kommentarer


När ska man få tiden till att träna? Det är ju faktiskt helt omöjligt! Får bli att träna hemma isåfall för man kan ju inte skaffa barnvakt varje gång man ska åka o träna!

 
1 Emma:

skriven

Tack så jättemycket :) jag kanske kan hjälpa dig någon gång om du vill, jag tycker det är jätteroligt men det tar lite tid hehe ;) Dina flickor är gudomligt söta, verkligen!! det är pappans förlust att inte vara delaktig i deras liv, och du är en enastående mamma som klarar av 2 st!!!!! helt själv dessutom!!! DU ÄR GRYM!!!

2 Jessica P:

skriven

Vi får ta oss till det där passet en söndag men annars får du mer än gärna ta mina dvd skivor, jag har liksom aldrig tid, eller nåt ;S

3 Lelle:

skriven

Jag förstår att det inte finns tid! När Alec jobbar så har jag ju en singelsyster som är superglad i sin systerdotter och gärna kommer och passar, så det är jag sjukt tacksam för. Annars får du kära dig lite mer om "hemmaträning"! Det är faktiskt underskattat!!

Kramar<3

4 Anonym:

skriven

Såååååå jäkla snygg bild gumman!! På gymet actic finns lekrum :-)