Helgen

3 kommentarer


Melissa nyvaken

I lördes var vi ute på lite "äventyr" med pappa.
Han skulle till Rinkaby rör o fixa något då dom hade lördagsöppet.. bev inte mycket med det för när vi kom dit så var det packat med folk!!
Vidare till maxi och handlade lite. Sen skulle pappa köpa nya träningsbyxor på team sportia och jag o mamma skulle ha cider till helgen!
När det var avklarat så körde vi till Harald Nyborg och köpte en ny madrass till mig, den förra jag hade o sov på hemma hos mamma o pappa gick sönder så fick en ny.. en dubbel ;)
Sen skulle pappa hämta ut kort på elgiganten och det fick bli sista stoppet!
När vi kom hem var det två flickor som var hungriga!!


sötnosar på maxi

På kvällen kom Pernilla och Wilda. Meningen att André med skulle komma men han jobbade så den stackaren blev utan mat=)
Som alltid lika trevligt, MYCKET god mat hade pappa lagat.
Kalkon, sås o potatis o sallad, riktigt jävla gott!!
Pernilla o Wilda stannade till elva sen gick ögonen i kors på oss allihop så då promenerade dom hemåt.


Wilda o Melissa, mina byxor blev nerkräkta precis innan P o W kom, fick ju slänga på mig nånting ;)


Wilda


Flickorna somnade vid åtta =)

Idag har vi inte gjort så mycket. Körde till Tollarp med pappa i fm för att kolla läget i lägenheten. Hoppas att dom slänger upp tapeterna imorgon.

Melissa och Isabella börjar få kläm på maten nu. Majspuré på fm och gröt på kvällen. Gröten har ju inte varit någon höjdare, så hittade en gröt som man blandar med ersättning. Det tycker dom är mumsigt!
 
Melissa busar med morfar och Isabella speglar sig med mamma =)

Imorgon kommer flickornas farmor hit! Som hon längtar efter dom och vi efter henne.
Sen får vi se när vi kan köra hemåt, på tisdag tror jag, vill ju inte vara ivägen för mycket =)

Hoppas alla haft en trevlig helg, nu kallar madrassen!
God natt

 
1 Faster:

skriven

Vilken fiin klänning!!! Måste snart träffa dom igen.

2 Madde:

skriven

tycker de e så gulligt när du klär dem likadant =) sötnosar!



mira älskar sin gröt. hon åt banangröt o det funkr bra. men nu när ja började med risgröt så e hon helt tokig i i den =) så banan gröten e nästan bortglömd haha. pure vill däremot inte damen ha, usch tycker hon hihi.

3 Linda:

skriven

ja jag tyckte med klänningarna va helt underbara:)