Gott nytt år!

2 kommentarer

Någon nyårsoutfit kommer inte jag att bjuda på, inte heller mina döttrar;)
Jag sitter hemma med mjukisbrallor och ett linne, mina kära döttrar ligger och sover och är såklart lika fina vad dom än har på sig, men dom har alltså pyjamas på sig. Och vi är hemma :)
Har aldrig haft en lugnare nyår!
Det känns helt okej, dock vill jag gå och lägga mig nu, men känner att jag måste stanna uppe till tolv.. Kan iofs ställa klockan. Ja jag får se hur jag gör.

Hade tänkt tillbringa kvällen med att packa, men jag vet inte var jag ska börja. Man kan ju tycka att efter så många flyttar borde jag ha lite rutin på det!

Vi har iaf haft en jätte mysig fm och em hemma hos mamma o pappa/mormor o morfar.
Bror med familj var också där och framåt kvällen åkte alla på varsitt håll!

Iaf gott nytt år till er alla och hoppas ni får en bra start på 2012!

 
1 J - tvillingmamma:

skriven

Det låter ungefär som jag hade det! Gott nytt år!!

2 Annie:

skriven

Gott nytt år!