Annat att fokusera på ;)

2 kommentarer
Ja lite så är det väl. Skulle vilja börja skriva igen, men känner samtidigt ingen lust! 
Men lite uppdatering kommer då o då ;)
Vi har det bra alla tre och i helgen ska denna mamman ut o svira ;), men först blir det fredagsmys på "hotell" med barnen och dom är såå spända! ❤️
Trevlig helg!, och ni vet att ni kan följa oss på instagram petratvillingmamma .



Har hunnit med lite målning här hemma under veckan som gått, ut med det gula och in med det vita :)

 
1 Lillgarden:

skriven

Så vackert du har det!

2 Johanna:

skriven

Hej! Blir så glad av att läsa din blogg :) Jag står gravid i v 10 med tvillingar i magen. Ensam..med ungefär samma story som dig. Eller ja..pappan kommer väl att finnas med i bilden. Inte som min partner, men som pappa.. men han bor i Norge så återstår att se hur delaktig han kommer vara. Han visar ju inget större ansvar för graviditeten, och det har varit från och till i veckor nu. Och nu har jag satt stopp för min och barnens skull.

Jag har 150 tusen orosmoln om allt. Samtidigt som jag har en sån enorm glädje och kärlek till dom 2 inne i magen :)Att läsa din blogg, att se att det är möjligt att klara det så ger mig..ro :)Jag har en bra familj som stöttar mig oxå :)

Dina flickor är så fina! Och dom ser så glada ut :) Men hur i hela fridens namn så fick du den kroppen du har efter graviditeten?? :) Helt sjukt snygg juh. Jag har tränat mycket innan, men just nu är det 2-3 ggr/veckan. Tränade du under graviditeten? Eller är jobbet gjort efteråt? Grunden hade du juh kan jag se :) Men hur höll du det?