Snart tre år sen...

8 kommentarer
 
Det är alltså snart dags för tvillingarnas 3-års dag! Kan knappt fatta att det redan gått tre år! 

På deras födelsedag önskar dom sig hallon, blåbär, vinbär och godis! Leksaker? "Nej mamma vi vill ha bär, och ingen Barbie!"

Är sällan inne och skriver, men blir nån uppdatering lite då o då :) Vi har det bra här ute på landet iaf, katt har vi skaffat, vilket jag aldrig någonsin trodde att jag skulle ha igen, men vad gör man inte för barnen ;)
Melissa och Isabella trivs hur bra som helst här, bättre boende kan jag inte ens tänka mig. Det är perfekt, dom har gigantisk yta att leka på och springer ut och in som dom känner för.
Det enda som känns "sorgligt" är ju att deras biologiska pappa aldrig träffat dom och kommer aldrig finnas i deras liv (inte det som är sorgligt), den enda pappan dom känner till är ju mitt ex, hade vi bott kvar så hade dom fortfarande haft sin pappa, nu träffas dom inte, dom undrar såklart varför och det är inte det lättaste att förklara för två 3-åringar. På något vis tycker jag synd om dom, att dom aldrig kommer ha en pappa.. Det är ju inte hela världen men klart att man tänker på det ibland.
... Kvällstankar..
(Dock publiceras detta inlägg på morgonen...)

 
1 Morfar:

skriven

Ja inte klokt så fort tiden går,,,mycket som har hänt :))
Tur dom har Morfar

2 Lillgarden:

skriven

Så små dom var!
Tre år går fort...
Kan knappt fatta att min LILLA bebis ska fylla tre i vinter... trots att hon tjatar var och varannan dag om det!

3 Sara:

skriven

Bättre med ingen pappa än en dålig pappa..

4 saravuorela:

skriven

Oj Sara vad dina barn har blivit stora! Hur gammal är Kåre nu?

5 Sara:

skriven

Sara, Ja dom växer så det knakar, åt alla håll 😊 Kåre är 1,5..
Petra, ja jag förstår hur du tänker.. Helt klart! Men du gjorde rätt!

6 Malin, Gravid med tvillingar, Bf jan2014:

skriven

Åh vilka små sötnosar!
Fick för två veckor sedan reda på att
jag väntar tvillingar! Blev en riktig chock!
Nu är jag i v20 och jag längtar så tills jag
får träffa mina små! :)

7 Therese :

skriven

Du ska aldrig säga aldrig Petra... En dag står den rätta där och blir en superbra bonuspappa och manlig förebild för dina små! :-) jag fick kyssa många grodor innan jag hitta min man ska du veta! Och sen har de ju världens bästa mamma och en mormor/morfar osv som ställer upp och alltid finns där! :-)

8 Sophie :

skriven

Satt och läste runt lite bloggar och kom in på din. Är själv ensamstående då jag blev lämnad i V 18 så känner med dig. Tycker de är skit ledsamt ibland och har stunder där man mår skit men försöker tänka : hans förlust och hon har de bättre med en grym förälder än en till som är kass.. Har nu träffat en grym kille som är underbar med min dotter vilket känns lite kul att hon har en manlig förebild :) ta hand om er !