Ligger vaken..

4 kommentarer

...mitt i natten och kan inte sova. Isabella behövdegå på toa och nu kan jag inte somna om. Det är värsta stormen ute så det gör ju med att jag inte kan sova.
Såg att det var ett tag sen jag var här inne och skrev. Jag har loggat in nästan varje dag, börjat skriva ett inlägg för att sedan radera allt. Vet inte varför men mitt i allt skrivande så har det känts så meningslöst.
Jag vill börja blogga igen, men det är svårt att bli seriös med det igen..  

Något som är roligt mitt i alltihopa är att imorgon (måndag) är det Isabellas tionde blöjfria dag! Hon är JÄTTE duktig! Sen hon slutade med blöjan så har det inte hänt en enda olycka och jag är bara så stolt över henne! Min lilla lilla flicka..
Nu ska jag försöka sova igen...
Puss på er!

 
1 Eva:

skriven

Godmorgon. Ja det är självklart att du ska vara stolt över blöjfria lilla Bella för det hade i alla fall jag varit. Förstår att du vill din älskling ska bli bra och vara hemma hos er det är ju bara självklart om man älskar varann eller? Håller tummarna att det ska gå fort och Björn vill ju inget annat än att bli bra för han har en så fin och go familj som bara väntar på honom. Älskar er alla. Ha det bra och var rädd om dig/er.........kramen

2 Jenny G:

skriven

Jag vet precis hur du känner Petra, när Andreas var med om sin olycka i höstas så fick man också prov på vilka en riktiga vänner var. De är tråkigt att de ska krävas så drastiska saker för att man ska inse de, men efteråt är det skönt! Hoppas din man snart blir frisk och kry att komma hem till er. Kram

3 Lillgarden:

skriven

klart du ska vara stolt att barnen släpper blöjan! Det är ett stort steg minsann.
Behöver inte svara om du inte vill men vad har hänt din älskling.

Ätnligen skaffat instagram nu och det är så kul att följa er även där!

Hoppas ni haft en bra vecka!

4 Sandra:

skriven

Vilken duktig tjej!! Här hemma kämpar vi oxå me att bli blöjfria men inget större intresse från tjejerna... Hoppas att din kära får må bättre snart. Förstår inte riktigt va som har hänt men tråkigheter vill ingen ha. De vore jättekul om du började blogga ingen. Ja gillar dej o din blogg! En annan har fått upp farten igen men de går ju i perioder;) Hoppas att allt löser sig o att ni får de bra så snart som möjligt! Styrkekramar