Pizza och Miamys

11 kommentarer

Efter jobbet skickade jag till Mia och kollade om hon ville komma hit och äta middag..
Jo men visst ville hon det.
Så det blev hemlagad pizza och det var jäkligt gott.

När jag skrev till henne att det blev pizza till middag så ville hon att vi skulle ta en promenad efter. Haha, precis som om det skulle hjälpa, med tanke på vad vi åt efter promenaden ;)

Tjejerna fick premiäråka i sina Kitty vagnar! Som dom har längtat! Dom drar och sliter i dom varje dag, hoppar upp och ner, och blir helt tokiga när jag låser in vagnarna.
Det var ganska skönt att komma ut och röra på sig efter maten och tjejerna tyckte det var kul att åka varsin vagn.

Big brother är på tvn och jag kan inte riktigt förstå mig på tjejerna.
Just nu ligger det en halvnaken tjej i en av sängarna, varför?
Hon har endast trosor på sig, jag förstår inte, hur tänker dom?!

Nej sängen nu, jobb och dagis imorgon!

 
1 Erica:

skriven

Mina tjejer har också varsin Hello Kitty vagn, haha =) Fast vi har den lite enklare varianten, "lie back lux". Jättebra med varsin vagn ibland.=) Och sen är det ju klart att barnen ska ha kitty, ;)

2 petra:

skriven

Tack tack!så söta dom e i sina kitty vagnar.

Ja man kan undra hur många av dom i bb huset tänker. Om dom tänker

3 Mikaela:

skriven

Jätte fina vagnarna är:-)

Förstår inte heller de riktigt i BB o hon springer alltid (oftast) i bara trosor och bh och byter om hur och var som helst menmen. Haha. Hoppas ni hade en trevlig kväll kram

4 Petra:

skriven

Tittar in & önskar dig & dina två prinsessor en fin fin dag

kram

5 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

måste också testa på att göra egen pizza någon dag :)

6 Theodora:

skriven

Vilka gullungar!

Hoppas ni får en fin torsdag!

7 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Gullungar! Sitter ju hur bra som helst där!

8 martina:

skriven

hej, allt bra? :)

9 Rose-Marie:

skriven

Hej!



Jag vill bara tipsa om att Ensam mamma söker just nu letar efter härliga, fantastiska singelmammor och du eller någon i din bekantskapskrets skulle kunna vara en av dem! Om intresse finns för att veta mer kontakta mig gärna på [email protected]



Många Hälsningar/ Rose-Marie

10 Morfar:

skriven

Tycker du ska söka haha

11 Denise 22 - mamma till Kevin 6:

skriven

Men gud så söta döttrar du har!