kalasdag

6 kommentarer
 Idag tog jag med Tilda, Melissa och Isabella till min farmor och farfar.
Farmor fyller år och skulle fira det idag, men vi hade redan andra planer sedan långt tillbaka så det fick bli en snabb visit =)
Alla ungar somnade såklart direkt dom kom i bilen, typiskt för jag var tvungen att köra inom maxi och köpa med mig något till farmor.
M och I fick ligga och sova i kundvagnen medans Tilda vaknade när jag lyfte ut henne. 
Så hon fick vara med och välja blommor. Det blev gula fina rosor, som uppskattades väldigt av farmor.
Och lite extra när jag sa vem som valt dom ;)
 
Flickorna var ganska trötta när vi väl var framme, men dom busade och hade kul ändå. Jonte och Jakob var ju med där så flickorna busade och skojade med dom.
Sen blev det kaffe, saft och bullar, i värmen och bland alla getingar. =)
Helt plötsligt var klockan jätte mycket och vi skulle vara hos Björns syster på kräftskiva kl fyra..
Vi blev lite sena, men vi var ju tvugna att vänta på Bea och Ida med.
Som hade haft en fartfylld dag på Andys med mamma och pappa.
Behöver jag ens nämna att dom antadligen vill åka dit och sova igen? hehe
 
Väl hemma hos Pernilla och Peter så bjöds det på goda pajer, och såklart kräftor för dom flesta.. jag äter ju dock inte det.
Efter maten var det bad. Alla ungar älskar att bada förutom Isabella. Idag gick det lite lättare då det var varmt vatten.
=)
 
 
1 Madde:

skriven

Hej sötnosar! Vi är tillbaka i bloggvärlden =) hoppas allt är väl med er? kramisar

2 Eva:

skriven

Önskar att jag hade sådan energi som barnen. Det verkar som om de aldrig blir trötta utan det säger bara tjopp så sover dem helt plötsligt. Jag tycker ialla fall det var roligt och trevligt i lördags. Barna lättar upp hela stämmningen på något vis. Ha det bra och var rädda om er......kram

3 Maria - mamma till fem!:

skriven

Fartfyllda roliga dagar för både stor och liten!!!
Fina bilder på er allihop, som vanligt!

Kram

4 Renata:

skriven

Men åh vad sött att alla tre matchar, man vill ju bara käka upp dem!! =)

5 Pernilla:

skriven

Härliga bilder som alltid och så fina tröjor tjejerna har på sig =)

6 Lillgarden:

skriven

Härligt ni ser ut att ha haft det! :)