1 petra:

skriven

Vill oxå lägga in bilder... Skit mobil.

Duktiga vi va som tränade.

2 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Ja, visst är det svårt.. Jag är ju en sån som nästan aldrig lägger upp bilder på mej själv :) Men nu känner jag ju igen dej iaf :)

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Jättesöt!

4 ♥ Sojka ♥:

skriven

Vi missade visst varandra! :(

5 Martina- mamma till Novalee:

skriven

Åh det är så roligt och härligt att Zumba!! :D



Sv. Jag förstår inte heller varför döden ska finnas till för egentligen. Kan ju förstå att alla människor inte kan leva för då blir ju jorden helt överbefolkad men barn, tonåringar människor som inte levt färdigt sitt liv än, varför liksom?! Ta min pappa tex, han blev bara 46 och då levde ändå min farmor kvar, ingen förälder ska behöva begrava sitt barn känner jag :( . Känns ju jätte hemskt att säga det men hellre att de äldre dör av ålderdom än unga med sjukdom om du förstår vad jag menar :)



Jo hon är jätte stolt när hon väl gör det, fast hon kissar väl mest på pottan för att hon vet att hon får en stjärna eller ett annat klistermärke ;P Idag har hon bara vart hur arg och grinig som helst så pottan har inte vart populär alls idag.