Måndagslista!

14 kommentarer

Min vän Petra brukar göra en såkallad måndagslista varje måndag, där hon skriver saker som hon är lite extra glad över och roliga grejer som ska hända i veckan, och nu var jag även inne hos måndagslistans "skapare" Jenny och kände mig lite peppad över att göra en egen!

Så här kommer min måndagslista och det som jag är extra glad över..

*Att ha träffat fina nya vänner i helgen

*Att få pussa och krama på mina töser igen

*Äntligen känns det som att värmen är här för att stanna

*På lördag fyller jag 25!

*Att mina föräldrar är världens bästa mamma o pappa/mormor o morfar




 
1 petra:

skriven

Härlig lista. Måste hem o skriva en oxå. Kram

2 Pernilla:

skriven

Håller med Petra, härlig lista =)

3 Madde med familjen:

skriven

Tycker det var en bra lista, man blir ju själv glad av att läsa den när man gjort en sådan! Tror jag slår till!



Sköt om er!! kram Madde med familj

4 Meekatt:

skriven

Ja, måndagslistorna verkar poppis (haha) men det är bra - man blir glad av dem!



Jag kör på önskelista istället:



*VÄSKHÄNGARE!! ;)



Kram på dig snygging!



//Tant Meekatt...

www.meekatt.com

5 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Vilken härlig lista :)

Den kändes varm och go :)



Ha det bäst!!!

6 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Åh så smart! Det måste jag nästan göra en också ^^

7 jessica:

skriven

haha, har alltid sagt att man ska träffa barn utan deras föräldrar;)

Kycklingen var kanon god, och enkel att göra!! =)

8 jessica:

skriven

många bra punkter att vara glad över var det jag skulle säga;)

9 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sån gjorde jag oxå innna, följde länge jennys blogg men sen missa man ngn måndag eller tappa orken så blev det inte mer.. kanske något man skulle ta upp igen..

10 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Åh så härligt! Kan behövas lite pepp till sig själv ibland! :) Hoppas ni får en fin dag! Kramis

11 Renata - gravid v 37:

skriven

Härlig lista! Har funderat på att börja också :)

12 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: Jag gilla filmerna, men så har jag inte så stora krav heller.. bara jag slipper tänka allt för mycket :)



Är där inte fler kosläpp har för mig det sista är i Hörr.. men kan minnas fel! Annars får ni på det nästa år!



Nässelsoppa är med nässlor..svårt att förklara, aldrig gjort det själv så ska bli spännande!

13 Popprinsessan:

skriven

Tittar bara in och säger hej! Kul att träffa dig i helgen :-)

14 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Men du är inte ensam. Jag hade verkligen noll koll på vilka som skulle upp dit, o väl där var det supersvårt att komma underfund med vilka alla var.

Och jag är rätt blyg - pratade med många ändå i helgen men är inte den som springer fram till någon o säger nåt i stil med "Åh, jag känner igen dig, vem är du, vilken blogg har du", haha. Men det kommer :)



Jag hade jättetrevligt för övrigt, ångrar lite i efterhand att jag inte släppte loss lite jag också, men vafasen - det får jag ta igen på kryssningen i augusti. Några kilon till måste väck från denna eländiga kropp innan jag pallar studsa runt på dansgolvet i timmar (går jag upp så har jag svårt att sluta sen!) :)



Hoppas vi ses på kryssningen! ;)