Gårdagen

12 kommentarer

Igår var Jag som sagt ute på vift :)

Vi var några st som skulle gå ut och äta för att fira en på jobbet som fyllt 40.
Vi var först hembjudna till the big boss.
Där bjöds det på chokladdoppade jordgubbar, löjrom på en ätbar sked och något annat som jag inte riktigt vet vad det var.
Även tre flaskor champagne gick åt.
Ett helt fantastiskt hus och alla var på topp humör!
Fick se ett urgulligt foto på cheferna då de var runt året. Kul att se foto på "gamla" tvillingar. Dom är enäggs, men precis som Melissa och Isabella så ser man stora skillnader.

Sen var det dags att äta, så vi promenerade bort till en nyöppnad restaurang, Aptit. Kanon god mat och super trevlig personal!

Vi var några st som blev sugna på att gå vidare till Banken (bånken...)
Några drog sig hemåt, men jag passade på att gå ut när jag ändå var ute. Haha
Dock så var det 18+ så chansen att träffa på någon man kände var inte så stor.
Men kul hade vi och vi satt och traggade till halv två, tror jag... Sen fick det vara nog och vi åkte hem.
Nästa gång går vi till 30+!

Jag kom hem till två sovande tjejer och halv sju var dom pigga och glada! Denna mamman var dock ganska mör och är fortfarande inte riktigt i form!
Men det hindrade inte från att få trevligt besök av världens bästa farmor och farfar<3
Flickorna blev såklart jätte glada och vi hade en trevlig em tillsammans.
Deras farbror brukar alltid följa med men nu har han skaffat tjej :) Gulligt :)
Första flickvännen:)

 
1 Jessica P:

skriven

30 plus är du alldeles för ung för ;0)

2 Anonym:

skriven

Nä jessica, 30+ hade varit perfekt för mig!

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Vad mysigt du haft det! :)

4 Magda:

skriven

Låter ju hur trevligt som helst :) Ja det är väl det som är det jobbigaste när man varit ute att barnen vaknar tidigt ändå.



Kul du tyckte jackorna var fina, jag är så tråkigt velig många gånger så jag visste inte om jag vågade köpa dem men när jag såg dem på kändes de rätt. Ja ta en tur till stan, kunde handlat ihjäl mig idag, så mycket fint. Tur jag bara hade en timme på mig efter jobbet och jackorna var prio ett :)

5 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Är också riktigt trött men det är jag för jämnan nu under graviditeten eftersom ja måste upp på natten hela tiden :) men det är ju bara ett par år till så sover de väl båda två i egna sängar under en hel natt :) väldigt mysigt dock när N kommer in på natten och lägger sig emellan oss..



Ni verkar ha haft det riktigt trevligt och mysigt!

Måste bara fråga (som du självklart inte behöver svara på såklart ) men är det "bara" flickornas pappa som tagit avstånd från dem? Tänkte på att du skrev farmor, farfar och farbror i inlägget :)



Ha en fortsatt trevlig helg ni också och hoppas att du är piggare imorgon ;) Kramar

6 Anonym:

skriven

Åhh härligt!

Kul att gå ut ibland. Men ja 30+ känns nog bättre =)



Tack goa du , jag ska gratta henne från dig!

kramar

7 Linda S:

skriven

Oj va skönt för dig att kunna gå ut nån gång,antar att de inte händer alltför ofta. Väl värd!! :)

8 ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥:

skriven

SV: Heeej jo men visst men det är ju lika dyrt en 100 lapp i skillnad..

haha kram

9 Anonym:

skriven

Låter supertrevligt! =)



Förresten, måste berömma den nya designen på bloggen, riktigt snyggt!

10 Renata - gravid v. 36:

skriven

Jag kanske ska skriva att kommentaren var från mig, Renata :D

11 Sandra, Colins mamma:

skriven

Låter som att du haft en supertrevlig kväll!

12 sandra:

skriven

Haft en bra helg?

Kram