Tråk dag!

En kommentar

Idag har vi verkligen inte gjort mycket. Och sådana dagar är det värsta jag vet.
Inte ett dugg roligt att ta det lugnt hemma!

Körde en runda till pappa (Häggs bilservice, att rekomendera ;), fyllde på olja som tydligen behövdes, snackade lite med pappa och min faster Anette som skulle hämta sin bil..
Sen tillbaka hem igen. Men vägrade verkligen att gå in så vi tog en promenix i byn, till affären.. Och när jag står i kassan kommer jag på att jag har inga pengar med mig!! SMART!!
Satte oss på "torget", flickorna fick lite mellanmål, sen traskade vi hemåt igen..



Lite lek, sen var det dags för bad och läggdags!
Kl sex slocknade bägge och jag hann knappt ta på dom pyjamas. Helt slut efter en dag hemma ;)



Isabella har varit väldigt gnällig idag, jobbigt att få tänder, speciellt då dom ska komma upp, var likadant för Melissa=/
Men nu har en brytit sig igenom iallafall, o nästa är på g.
O när jag tittade henne i munnen, vilket inte är så populärt, så såg det ut som det kommer en uppe med. Väldigt vitt och svullet.
Inte konstigt man är gnällig då!

 
1 Katarina:

skriven

Ja jag vet hur det är, dagar dà man är hemma är dom gnälligaste som finns!

Jag började gà ner i vikt när tjejerna var typ 14 mànader, och nu när dom är 22 känner jag mig helt ok. Inte alls lika smal och fast som tidigare, men helt ok!

Jättefin vagn du har!

Kram