Flickornas Mia

3 kommentarer

Mia skickade sms när vi kom hem från Åhus att hon ville äta på rosegarden eller KP.. såklart man nappar på det! KP fick det bli, så vid sex tiden körde vi mot stan igen.
Det var fortfarande varmt, men hände lite i luften att vädret skulle ändras under kvällen.

När vi kom till kp så ville vi sitta inne, men det var stängt, dom hade bara uteserveringen öppen. Så ute fick det bli.

Två tanter gick förbi som sa till Thomas (ägaren på kp), "ni borde ju ta betalt för detta, dom är ju så söta så man kan ju inte låta bli att stanna o titta".
<3
Mina barn är söta <3 kan vi låtsas att dom är lika mig ;)?


Fläskfilé, pommes o chilibea blev det till mig och Mia tog kyckling med klyftpotatis...
Efter maten blev det vagnen och välling för tjejerna, sen slocknade dom.
Vi gick vidare till bian, köpte popcorn och satt o traggade där uppe..
Mys dag med flickornas favvis Mia <3 och min såklart.

Mia o Melissa

Jag o Isabella
ser ni likheten ;)? lite lite?

 
1 Sara:

skriven

Ja dom är verkligen söta och det är du också! :)

2 mia:

skriven

o ni e mina favvisar =))))) älskar er mina små busar <3<3<3 mycke kärlek till er=) puss kalas

3 Annie:

skriven

Men, köpte inte jag en babysitter av dig? Konstigt att man kollar runt på bloggar och hamnar här. Ha de fint!