Varm dag!

6 kommentarer

Efter flickorna ätit macka och jag duschat och gjort vid mig så begav vi oss till Eko och maxi med morfar!


Isabella i kundvagnen på maxi...
Detta är inte längre någon bra lösning när man är själv och ska handla!
Alltså finns det inga bra lösningar för att handla med tvillingar, själv.
I vagnen funkar om jag inte ska handla så mycket och om dom är vakna så jag kommer till under vagnen.. En korg funkar ju med om jag inte ska handla så mycket.. men för det mesta handlas det ju mer än tänkt..
Jaja.. är det inte större problem än så..

Sen blev det till Färlöv.

mina prinsessor ♥




Lite bad blev det för tjejerna, fick ju passa på när vädret var på topp!

En lugn och skön dag med andra ord, imorgon ny vecka igen, med massa trevligheter =)

 
1 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :)

2 Rebecca ♥:

skriven

Sv; Va roligt :)

3 Me and My Baby Dolls:

skriven

Mysigt med poolhäng ju! :)



Tycker du att mina tjejer är lika? Rätt så kul att se hur folk ser annorlunda grejer hos dem :)



Har eran helg vart bra? Kramar!

4 Erika:

skriven

Tack själv :)

5 My:

skriven

sv: tack ska du ha! :)

6 Victoria Eklund:

skriven

Sv: det finns enbart i stockholm och norrköping, men man får väl hoppas på att det öppnar fler! :D