Melissa o Isabellas farmor

3 kommentarer

Idag har flickornas farmor varit här. Bättre farmor kunde dom inte haft. Hon är helt underbar på alla sätt o vis och vi är SÅÅÅ glada att hon och resten av familjen finns i vårt liv!



Idag körde jag till lägenheten och tog mig en titt, tapeterna var på plats och dom hade lite kvar att fixa, så imorgon skulle dom nog bli färdiga!
Ska ringa abk imorgon och kolla hur mycket det kostar att få omtapetserat i vardagsrummet med. Är inte nöjd med den tapeten, avskyr den!

Hade fått lite post med, bl.a från familjerätten, och jag blir bara såå jävla förbannad!! Skulle kunna skrika rakt ut.
Det irriterar mig något fruktansvärt, och nu ska vi behöva gå igenom allt detta bara för att han inte kan växa upp!
När jag öppnade brevet ville jag bara skrika rakt ut!
ARG!!


Mina älskade små flickor <3
Kommer aldrig kunna förstå hur man kan säga nej till dom här små underbara liven!!


 
1 madde:

skriven

Usch låter inte bra ang. familjerätten.. vad e de han pysslar med?? kramis ses på torsdag :D

2 mia:

skriven

jag älskar er <3

3 Linda:

skriven

Ja hur man kan säga nej till dom små underbara sötnosarna kan nog ingen begripa!

Men du är bäst på att fixa detta själv =)