Zumba...

2 kommentarer

...blir det i idrottshallen i Tollarp på söndag. Jag och Jessica ska dit och göra bort oss!
Haha ska bli kul! Är det skoj så får man ju fortsätta, om inte så har man ju iallafall testat det.
Ska man komma i form till beach 2011 ?? haha... troligtvis inte!

Idag har vi varit och fikat hos Jessica här i Tollarp.
Lika trevligt som alltid, och Loke är för härlig, lilla charmtrollet! Ja hela familjen är go =)
Blir inga bilder för jag har ingen vettig telefon för det.. eller ja jag orkar helt enkelt inte leta upp sladden till den..

Testade ju att ge Melissa och Isabella välling häromdan, men gick inte alls och fick ge upp och ge ersättning istället, men både igårkväll och ikväll fick dom det och gillade det!

Har börjat kolla lite efter bilbarnstol. Babyskyddet är ju upp till 13 kg, men det börjar bli så jäkla tungt att bära dom!

Denna har jag nu, riktigt tung i sig själv och ungarna väger ju inte direkt 2 kg längre!!



och denna ska jag köpa.. Pappa har ju mekonomen bilverkstad och får lite rabatt på mekonomen, så får hoppas att jag får en bra deal på två st .. Ska lägga ut dom andra på blocket, men väntar lite till..



Imorgon ska flickorna på sin första mässa! Dom vi handlar varor av ska ha sin årliga mässa och som vanligt
åker jag och mamma dit. Melissa och Isabella får följa med =)

 
1 Tess:

skriven

vissa får blanda hälften välling o hälften ersättninig dom första ggr så barnen känner igen smaen. ja gjorde de två ggr till Oliver sen drack han välling som bara den :)

2 Morfar:

skriven

Ja jag fåt rabatt men tar fullt bet av dej haha