En liten smäll...

4 kommentarer



Halv nio började dagen i vanlig ordning, flickorna fick mat och sen hoppade jag in i duschen. Mamma och flickornas farmor skulle komma vid tio tiden och äta frukost och mysa med flickorna.
Har sagt det förr men säger det igen, är så himla glad att hon finns i deras liv! Hon är helt underbar!




Hann med att mata Melissa och snacka lite med Isabella sen skulle farmor vidare till stan för att luncha med en vännina och mamma skulle hem och städa <3

Kände inte alls för att bara sitta hemma så jag messade min kusin Pernilla och kollade läget vad dom gjorde.
Dom skulle in till stan och köpa en ny bilstol till Wilda för hon vuxit ur babyskyddet.
Inte klokt att lillan är 6 månader om bara ett par dagar!
Så vi bestämde att vi skulle ses inne i stan och fika lite.



På väg in till stan så tog jag verkligen fel håll.. Kom vid Jannes, eller ja där Janne var innan och tatuerade, vid vägkanten är där sån riktigt lös och hal snö, trångt är där med. Hur som helst så möter jag en bil, och det kan man väl göra, men helt plötsligt så stannar han och ska börja fickparkera, jag ser detta och börjar bromsa lite lätt, då kommer hela hans biljävel över på min sida och självklart försökte jag stanna men denna satans snön som låg där gjorde det helt omöjligt! PANG!
Fan vad rädd jag blev, ja han blev nog lika rädd! Så fick köra bilen till sidan, på med varningsblinkers och ut o snacka med killen. Tur det inte var en sån surgubbe eller surkärring.
Han var faktiskt riktigt trevlig ;)
Ja iallafall, det var ju helt klart mitt fel, så det fanns ju inget att tjabba om. Han fick en liten repa på sidan av sin bil och jag fick sidan intryckt. Lagom kul utgift, men men.
Melissa och Isabella reagerade inte alls som tur var, dom fortsatte att sova så gott.

När vi kom hem från stan så var det badtime =) Isabella var inte så förtjust i att sitta och plaska idag, däremot hade Melissa väldigt roligt. Och jag var verkligen inte torr när det var färdig badat.
Mamma svängde förbi och gav en hjälpande hand!
Nu sover dom så gott så <3



Imorgon är det nyårsafton och det firar vi i Färlöv=)
mamma, pappa, Barbro, Bengt och två andra som jag inte riktigt har koll på vilka det är .

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen på trean, allt en tjej vill ha eller vad den hette.. sen är det läggdags för mig med!

Hoppas alla får en toppen nyårsafton!
Just det, ingen som var intresserad av att hjälpa mig med designen av bloggen?
=) Jag har inte en susning om hur man gör, koder hit o koder dit.

 
1 Faster Jessica:

skriven

Jag kan försöka hjälpa dig gumman, men det blir nog inte förrän nästa år ;-)

2 Johanna:

skriven

Jag har en kompis som fixar min, hon kan säkert hjälpa dig med om du vill? Skönt att ni inte skadade er

!

3 Faster Anette:

skriven

Jag kan också hjälpa till om du vill :)

4 Morfar:

skriven

Inte jag