Flytt till landet!

3 kommentarer

Till slut tog jag beslutet att flytta! Sagt och gjort. Vi bor numera ute på landet ;)
Jag och mina fina ungar. Vi trivs jätte bra och det kan bara bli bättre. Så småningom... Jobbar just nu väldigt mycket, för att försöka ställa om sig till att leva ensam. Blir ju en viss skillnad.
Men allt löser sig och när sommaren är över och dagis öppnar igen så blir allt mycket lättare.

En veckas semester har jag haft med flickorna iaf och då var vi i Bulgarien! Tillsammans med mormor. En härlig vecka som gick alldeles för snabbt.
Sol, bad och öl! Haha, jag som aldrig dricker öl annars. Men det var helt okej ;)

Minns ni hur aktiv jag var på bloggen när jag var ensam med flickorna?
Kan kanske komma tillbaka till det nu! Vem vet ;)
Tills det händer så vet ni väl att ni kan följa mig och kidsen på instagram. Petrahagg heter jag där!




 
1 Veronica:

skriven

Men, är du inte ihop med Björn längre? :( kram

2 Anonym:

skriven

Välkommen tillbaka till bloggens värld :-) önskar dig allt gott med barnen , det vet du ! Kram

3 Sofie - Livet på landet med två små!:

skriven

Välkommen tillbaka till bloggvärlden. Men låter inte som det är på ngt kul sätt!
Följer er på instagram och hoppas allt är bra med er alla!