Hej hej!

3 kommentarer

Veckorna går så fort och jag har börjat jobba igen efter att ha varit ledig med barnen i nästan tre veckor!
Skönt att vara hemma men ganska skönt att börja jobba igen :)

Nu har jag även hunnit träffa min fina brorsdotter som har fått det vackra namnet Lexie. Hon blir redan två veckor nu på tors så ja tiden springer iväg.

Vi har även lyckats skaffa hund sen jag skrev sist ;)
Hehe, eller ja.. Det är min brors hund som nu ska bo hos oss på obestämd tid.
Barnen är överlyckliga, och jag med förstås, även om det innebär att dammsugaren är igång hela tiden.
Haha inte riktigt ;)

Nu har jag inte tid att skriva mer men kan nog återkomma ikväll!

 
1 Elina:

skriven

Åh, det tror jag de att dom är överlyckliga. Så himla söt vovve, ser ut som en snäll, mysig och kramgo nallebjörn :)

2 Lillgarden:

skriven

Kul med lite inlägg här! :)

3 Jessica Högberg:

skriven

Såklart att dom är glada över en hund!! Härligt ju=)) Önskar dej en fin helg!