Mycket har hänt sen sist!

4 kommentarer

Hej!
Tro inte att jag är tillbaka som vanligt för det vågar jag aldrig mer lova! Haha

Jag minns knappt när jag bloggade sist, men vi har ju haft en liten flicka till som har fyllt år. Nästa födelsedag blir i november så vi hinner andas lite.
Även Leon har fyllt år och honom firade vi i söndes.
Vår bil har gått sönder.
Vi har planerat en resa till Gotland för att sedan bli besvikna och inte kunnat åka.
På flickornas dagis har det hänt lite som gör att jag saknar bostället ännu mera. Hade det inte varit för avståndet så hade jag bytt och haft dom där igen. Men det går ju inte.

Sen är jag ledsen över lite annat som gör livet jobbigt just nu. Det går väl över men svårt att inte tänka på det.

Jag skrev ju för ett tag sen att Melissa och Isabella slutat med välling på kvällen, vet inte om jag nämnde att dom även slutat på morgonen. Men det har dom iaf, det är iofs ganska längesen nu men iaf. Nu slipper man kladdet med det varje morgon och slipper köpa välling. Det gick ju en hel del!

Nä nu ska jag ta tag i mig själv och sen får vi se vad denna dagen bjuder på! Är hemma med kidsen så nånting får vi väl hitta på :)

 
1 Eva:

skriven

Hallå. Jag trodde nästan du slutat helt med din blogg och tur var det att du inte slutat tycker jag. Vad händer på dagis ? Hoppas att det är övergående och att det fixar sig till det bästa för de små änglarna. Ha det bra och var rädd om er alla.........kram

2 Christina:

skriven

Åh! Jag saknar er. Ha det bra. Kramar

3 Pia:

skriven

Ja nu vet jag ju vad de var men jag blev banne mig riktigt rädd hrär. Du/ni ska se att det kommer att lösa sig o bli bra. Snart får de bli en tur in till oss här eller får vi väl ta oss upp till er....Hälsa, var rädda om er....Underbara bilder som vanligt....

4 Lillgarden:

skriven

Vilka härliga bilder!