TRÖTT MAMMA!

12 kommentarer

Idag har jag verkligen varit trött..
Gått och gäspat större delen av dagen!

Jag vet inte om det är ett dåligt tecken att jag inte hört av folket från igår, återstår att se.
Håll tummarna lite extra för mig ;)

Det blir en tidig kväll, jag ska nämligen upp och jobba imorgon. Mormor o morfar ska vara barnvakt, mest mormor för morfar ska iväg och dyka! Brrr, kallt!

Hoppas alla får en trevlig helg!

 
1 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

åh vilken fin blogg du har :)

2 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

Okej, då kommer det säkert :)



Så söta är dom :)

3 Petra:

skriven

Fiin bild.

Jobba lugnt imorgon



Håller tummarna hårt än

kram

4 Petra:

skriven

Tack för dina värmande ord förresten

kram

5 Petra:

skriven

Åhh så spännande! Då håller jag tummarna tills måndag. =)

6 Sara, mamma till tre små troll:

skriven

Oh fy, ja det lät inte speciellt varmt.



Sv: Ja men inte varje dag! haha

7 Nina:

skriven

Ditt hår skulle jag gärna haft! snyggt med långt hår! Men det är som att min hår bara växer till en viss längd, sen står det still =/



Väntar med spänning på att höra va du har varit på för casting!



ha en tipp topp helg!

8 Anonym:

skriven

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

9 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Ja fy vad kallt att dyka nu! Håller alla tummar och tår för din skull..



sv. Nej jag har inte vart och testat dem ännu, funderar på att åka dit på måndag efter jag hämtat N på dagis så kan hon passa på att sova i bilen :) Eller om jag åker precis efter jag lämnat henne där men då gäller det ju att jag hittar rätt med en gång också :P

10 Pernilla:

skriven

Finis =)



Håller tummarna att det går bra!!

11 Melinda:

skriven

Bilden på din header när flickorna är nyfödda är så jäkla gullig!

12 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: Har pulver hemma oxå men bara i absoluta nödfall. annars gör vi alltid eget mos... Går ju rätt så fort så finns nästan ingen anledning till pulver :)



jag använder ett program som heter: PhotoScape, har laddat ner det. Sånt gratis program. Jag gillar det väldigt...



Kommer inte ihåg vad just dom lektornen kosta men gå in på cheapy.se och kolla var massor!!



Hoppas ni har en fin helg!!