tillökning!!

14 kommentarer
 
Nu har jag gjort det igen! En evighet sen jag skrev sist...
Det finns inte lika mycket tid som innan, för hur hinner man med barn, man, hus och blogga?!
Gäller ju att prioritera, och gissa vad jag har proriterat! Att sova ;) nä skämt å sido..
I´m back, för denna gången..
 
Jag minns knappt vad vi har haft för oss, men en snabb tillbaka blick på senaste inlägget så hänger jag med!
I fredes så var vi hos Björns mamma som hade kalas. Vi fikade och hade väldigt trevligt.
På kvällen körde vi till Åhus och åt middag med mamma och pappa. Vi tog även en tur ner till bechandbolls området. Det var väldigt kallt så vi stannade inte så länge.
Barnen åt glass, som man tydligen kan äta hur kallt det än är.. och sen lekte dom på "lekplatsen" aka gym.
Jaja, lekplats som lekplats..
en tvillingvagn funkar ju superbra som en trillingvagn! Tilda var lite trött så hon sov sig igenom middan! Men sen vaknade hon för inte kunde man missa allt busandet som pågick.
 
I lördes fick vi tillökning! Ja med tanke på rubriken så trodde ni säkert att jag var gravid med fyrlingar eller något, men nej då. 
Vi köpte en ny bil, jag och min älskade. 
En chrysler grand voyager, om jag inte är helt ute och cyklar... 
Vi får nu plats med alla barnen inklusive oss själva. Vi behöver inte ta två bilar så fort vi ska iväg och allt har blivit mycket smidigare!
Jag älskar vår nya bil. Den är så skön att köra och åka i.. och även om bagaget inte är jätte stort så får vi in tvillingvagnen.
Och när vi ska köra till Öland nästa vecka så är det ju perfekt att vi alla kan åka i samma bil.
VI är lyckliga <3
Nya bilen ser ni längst upp, min fina man står och tankar.
I söndes blev det en tur till maxi med dom minsta tjejerna, även en tur till eko för att köpa två babygungor till. Så man slipper gnällandet om en enda gunga.
 
 
I söndes kväll kom min bror, svägerska och brorson hit och åt middag och skulle hämta hem Boss.
Det var väldigt längesen jag träffade dom, så det var trevligt. Kusinerna busade, Tilda hängde med på ett hörn trots hon var lite blyg, Ida fastnade för min bror och Bea satt mest vid matbordet ;)
 
Så det har varit trevliga dagar =) Ska försöka bli lite bättre med bloggningen!
=)
 
 
1 Petra:

skriven

Härlig läsning vännen!
Kul att du e så lycklig! Härligt!
Underbara bilder. Skönt med stor ny bil

kramar

2 johanna-tvillingmamma:

skriven

hahah Petra! Du får inte skriva sådana rubriker!!
Men grattis till bilköpet!

3 Emelie:

skriven

Roligt att titta in här! Jag skulle jätte gärna vilja läsa lite om hur det är att ha tvillingar, vad var första tanken när du fick veta att de var två i din mage? I vilken vecka var du i? :-) Det skulle vara roligt att läsa ett inlägg om hur det är att vara tvillingmamma! :-) Är det en gåva att få tvillingar eller hade du, om du fick bestämma helt fritt bara velat haft ett barn i taget? :-) berätta, är så nyfiken och har själv tvillinggener. Tack för fin läsning!

4 Eva:

skriven

Underbart roligt att läsa din blogg och titta på foto. Så skönt att alla går så bra ihop och att de har så skoj. Det måste vara lite kiv och liv mellan barnen men det hör ju till det hade varit världskonstigt annars. Hoppas på ett fortsatt trevligt och bra liv för er alla och var rädda om er. Jätteroligt att få lära känna er och få vara med på ett litet hörn. Hälsa och var rädda om varandra........kram

5 Jessica Högberg:

skriven

Viktigare att ha det härligt än att skriva om det;) Kramen!

6 Pernilla:

skriven

Härliga bilder och låter som ni har det hur bra som helst =)

7 Maria - mamma till fem!:

skriven

Underbar läsning även om rubriken fick mig att tänka både bebis, hundvalp eller kattunge innan jag läste om bilen! ;)
Underbart med en bil där alla får plats, känns som en klok investering!

Massa kramar till er allihop!

8 Magda:

skriven

Fin och praktisk tillökning. Krävs stor bil till stor familj :)
Härliga bilder och är verkligen som alla har klickat med varandra. Tjatiga jag men det är så roligt för dig att du hittat nån att må bra och det bästa och oxå mycket viktigt att tjejerna mår bra av honom, han verkar vara en fantastisk pappa som verka slutat blogg ;)
Kramar till er!!

9 Anonym:

skriven

Vad härligt att läsa att du är så lycklig Petra! Kram <3

10 Sara:

skriven

Vad härligt att läsa att du är så lycklig Petra! Kram <3

11 Zandrah - Engla & Joline:

skriven

härligt o höra att du mår bra :)
Roligt med 5 flickor hihi.. Du ser ut o må bra o de förtjänar du stumpan!

Kramar

12 Lillgarden:

skriven

Så kul att läsa, låter som att du svävar på små rosa moln och det är SÅ livet ska vara ju! :)

Sv: Ja nu till hösten så ska Casper och Anna delas, jag är jättekluven till det faktiskt. Han ska gå på stora till hösten...

Tiden räcker verkligen inte till till allt man vill just nu.. Att börja jobba var verkligen ingen dans på rosor... :/

ha en fin dag!

13 Elina:

skriven

Haha, grattis till bilköpet och det verkar som att livet leker, så himla underbart!

14 MADDE:

skriven

Blir så glad av att läsa allt nytt :) STOR KRAM