Söndag och första "doppet"!

13 kommentarer
Imorse ringde klockan 3:10.. snoozade till 3:20, sen fick jag bråttom! Börja jobba 4:15, som alltid förr!
Kan verkligen sakna det, att gå upp tidigt, börja jobba tidigt, och sluta framåt två tiden. Det var tider det!
=)
Men jag har det ganska bra nu med..
 
Igår var vi ju på 2-års kalas, och det var väldigt trevligt.. så trevligt att ungarna kom inte i säng förrän strax innan elva!
Så snacka om att jag missade en sovmorgon som hette duga idag!
KVART I ELVA !!! Inte klokt... 
Men skönt för morfar som var barnvakt.
 
Efter jobbet var det meningen att vi skulle till tivoliparken för tvillingträff.. men jobbet drog ut på tiden och med tanke på att flickorna inte ens hade ätit lunch när jag kom hem så skippade vi det.
Kommer förhoppningsvis fler gånger!
Det blev bad och bus hemma hos mormor och morfar istället.
Framåt kvällen drog pappa igång grillen och ett par timmar senare körde vi till mitt fina <3
Vet inte hur jag kunde tro det, men jag fick en idé om att dom kunde sova i resespjälsängar! Tror ni att det var populärt eller?... 
Nej inte jätte... ska testa att lägga dom där igen om en liten stund, och bara hoppas på det bästa!
 
JUST DET, första doppet i poolen idag, det var inte det minsta skönt, svin kallt och inte alls som förra årets  första dopp.. Tänkte länka till det inlägget, men hittade inte det...
 
1 Jonna Mamma till Wilja :

skriven

fin du är!! och vad härligt med pool!!

2 Petra:

skriven

Skönt väder idag iaf. Men ja, du ser ut att frysa i poolen =)
kram

3 Renata:

skriven

Det såg kallt ut det där!! :) och vilken snyggomamma!!

4 morfar:

skriven

vadå bada du blev ju inte ens blöt ovanför bikinilinjen

5 Maria - mamma till fem!:

skriven

Oj oj vad de är rediga på att sova dina tjejer. Skönt när uppe sent inte innebär griniga barn dagen efter, utan de sover längre på morgonen istället.

Ja det ser ut på dig som om det är lite kallt! :) Här blir det nog inget bad för mig i år om inte värmen kommer ordentligt och håller i sig ett tag så det blir nån värme på vattnet.

Hoppas ni fick en trevlig kväll hos ditt hjärta!

Kram




6 Pernilla:

skriven

Jaa det var synd att ni ej kunde komma, men lär ju bli fler gånger =)

Härligt med lite bad, hehe =)

7 Pernilla:

skriven

Detsamma till er vännen =)

8 Lillgarden:

skriven

Gott med väder så att det går att bada! :)

9 Fröken M:

skriven

Snyggo, man kan inte tro att det bott två små busfrön i den där magen ;)
Haha... Viggo gjorde samma sak i söndags. Mamma och pappa hade honom, oh han somnade vid 6 tiden i bilen på väg från stugan. Väl hemma hade dom bara bytt om till pyjamas och stoppat honom i säng. Kl 08.30 hade han kommit in till dem och somnat igen - fram till 11 ?!
Galet, ungen sov 17 timmar ?!
Här hemma är jag glad om jag får sova till 7 lixom !?

10 Eva :

skriven

Måste få säga att jag aldrig hört talas om resespjällsäng. Förstår flickors för de trodde nog något stort gått gallet hi hi hi..........kram

Svar: hehe det är samma sak som resesäng =) vet inte riktigt varför jag skrev resespjälsäng =) ha en trevlig kväll. kram!
Petra Hägg

11 Sara:

skriven

Du är så fin Petra <3 Måste ses snart! Kram

12 Magda:

skriven

Brr va kallt det ser ut. men lika bra att ta tag i första doppet sen är ju det klart :) Här har det inte blivit nått dopp än.
Måste säga att no är så fina alla tre på bilderna.
Kram på er!!

13 jennifer - mamma till e <3:

skriven

vilken snygg morsa!