Barnfri natt

19 kommentarer

Idag vet jag knappt vad jag har gjort, dagen har gått jätte fort! Tjejerna väckte oss vid sju, sen var det som vanligt full rulle! Innan jag visste ordet av så var klockan halv tre.

Medans tjejerna sov middag så lyckades jag städa näääästan hela lägenheten. Om man bortser från tre rum ;)

Hur som helst, klockan fem körde vi hem till mina föräldrar och lämnade Melissa och Isabella. Och det är inte det lättaste att lämna dom, sjukt vad jag saknar dom.

Nu har vi precis kommit hem, har varit i Bromölla och kollat på bio, spiderman. Jag tyckte att den var riktigt bra. Det var nog t.o.m så att det kom en liten tår på kinden ;)

Imorgon hämtar jag barnen igen och på kvällen ska vi in till staden med mormor och morfar. Åka karuseller igen. Men tjejerna älskar det ju!

 

 

Kraaaam!

 
1 Linda:

skriven

Ibland är det skönt med barnfritt, men inte för länge ;)
Kram

2 karin:

skriven

Lämnar du dina barn för att du ska på date med din nya kille?

Svar: nej jag lämnade mina barn hos mina föräldrar för att jag och min pojkvän skulle få en kväll bara han och jag. vilket jag verkligen inte har några skuldkänslor för överhuvudtaget.
Petra Hägg

3 Pia:

skriven

Du ska absolut inte ha skuldkänslor! Lite egentid behöver vi alla
o jag tror både flickorna o dina föräldrar hade en mysig kväll.
Kram

Svar: Ja det behöver man verkligen =) Och tjejerna älskar ju att vara hos mormor och morfar!
kram
Petra Hägg

4 Renata:

skriven

Klart man ska ha lite egentid också! Vill också se spiderman men får vänta på dvdn ;)

5 Eva:

skriven

Hallå hallå. Vad skoj att bion var bra och lite egentid. Alla behöver lite egentid ibland och även barnen behöver komma ifrån föräldrarna ibland. Har man mor och farföräldrar så är det även skämt dem och rå om barnbarnen lite. Alla inblandade får som dom vill och då trivs man. Har inga barnbarn men skulle inte överleva utan att få ha syskonbarnbarn själv ibland. Ha en fortsatt trevlig dag och var rädda om er........kram

Svar: Ja man behöver erkänna ibland att man behöver egentid. Maan orkar ju inte hur mycket som helst! Men även fast att jag kunde sova hur länge jag ville imorse så vaknade vi runt åtta tror jag det var!
Fast somnade om igen=)
kram
Petra Hägg

6 Fröken M:

skriven

Va härligt att få lite "egentid" !!
det är något jag önskar mig just nu, om än bara för att ligga och slappa i soffan. Viggo är super härlig, men just nu är vi inne i en period då ALLT ska testas, och jösses va det tar på krafterna !?

7 Lillgarden:

skriven

Nu låter du sånt där underbart lycklig igen! Härligt att höra.
Är inte lätt att lämna dom små inte men var för en god saks skull :)

Sv: Cubus har fint ibland men ibland är det konstiga kläder i konstig kvalitet. Men denna gången hade jag lite flyt.. Handlar jätte sällan så kändes som värsta stor shoppingen! :)

8 Pernilla:

skriven

Vad mys med bio =)

9 petra:

skriven

Hej hej. Mysigt med bia då & då.
Hoppas att ni har haft de bra idag.
Kramar

10 En chic mammas bekännelser:

skriven

tack snälla du :D

älskar din design !

11 Jessica - Mamma till Max & Leo:

skriven

Gud så härligt med egentid. Det önskar jag mej jättemycket nu efter Storprinsen vart sjuk och allt.

SV: Han är nyss 3 år fyllda. Idag har han inte velat ha välling alls. Och vi frågade honom nu ikväll men han ville inte ha. Det är väl bara attacceptera att han håller på att bli större :)

12 Lillgarden:

skriven

Sv: det är du väl värd!! :)

13 Maria - mamma till fem!:

skriven

Låter härligt med en myskväll bara du och mannen i ditt liv! Tycker verkligen att man ska passa på och unna sig en kväll då och då när man har möjligheten. Dina flickor och du verkar ju ha så fantastiska människor runt er och jag tror det är lika nyttigt för både barn och föräldrar att ibland få en "paus" från varandra. Jag ser det som om jag gör mina barn en tjänst genom att låta dem bli trygga även med andra människor.

Sv. Hi hi vad lustigt att våra tvillingar gör likadant med maten, att den "vilda/tuffa" inte vågar smaka på nåt först... Små fegisar! ;)

Kram till er

14 Sara:

skriven

Härligt :-) all lycka till er !

15 Jessica Högberg:

skriven

Regnet får mer än gärna försvinna för resten av sommaren=))
Härligt med egentid och bio!! =)

16 Jonna mamma till Wilja :

skriven

haha ja precis.. Dessa kids! :) så jäkla kul coh handla me :))

17 Hanna - mamma till ღNeoღ:

skriven

låter mys pys!! ^^ alla behöver vara barnlediga ibland... =) så man hinner sakna sina små troll.

kram kram

18 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Förstår att du saknar, men mysigt med bio :). Kram

19 Louise:

skriven

Så kul för dig att ha någon att dela allt med! Haha jag har Vilton som är också en riktig liten fegis och Ella bara kör på som en bulldozer :) jo liiite enklare att shoppa själv alltså :)
Har ni något kul planerat i sommar?