Saknad!!

9 kommentarer

Saknaden är sååå stor efter mina barn. Bara av att veta att jag är 60 mil ifrån dom gör mig gråtfärdig.

Men jag ska försöka att inte tänka mera på det för nu tänkte jag vila en stund. Mest bara gör att jag faktiskt kan.
Tog ett bad efter frukosten och helt plötsligt hör jag en röst väldigt långt borta. Då vaknade jag av att Petra pratade med mig utifrån andra rummet!
Petra sover sen en stund tillbaka och som sagt så ska jag göra detsamma.

Kl 13.00 är det dags för lunch och sen är det igång. 14:40 har jag tid för hårstyling. Ja det är en massa som väntar under dagen!
Ska försöka hålla er så uppdaterade som jag kan. Telefonen är ju med mig helaaaa tiden.

Hoppas alla får en trevlig lördag och till alla som ska på bloggminglet, vi ses snart!

 
1 Jessica - Mamma till Max & Leo:

skriven

SV: Haha! Ja det får vi väl hoppas att den var för det priset :)



Förstår att du saknar dina sessor. Jag och min sambo va i New York en vecka förra året och då fick stora killen va hemma med mormor. Det va hur jobbigt som helst att vara från honom så länge.

2 En chic mammas bekännelser:

skriven

godmorgon :) idag äntligen skiner solen :) vad händer hos er idag ? :)

3 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

fårstår att du längtar efter dina busungar! :) hoppas du får det bra här i sthlm :)

4 Nina:

skriven

Förstår att du saknar dina fina tjejer. Men ni lär ju ha det toppen! Ska bli kul att få se bilder sen!

Njut och ha en underbar kväll/natt!

5 En chic mammas bekännelser:

skriven

visst är hon :) allt bra med er idag?

6 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Tack skall du ha! Visst smälter man av sina barns leende ;) Förstår att du saknar dina sötnosar, jag skanar min lille bara jag är borta i två timmar! Ha en toppenkväll vännen! Kram

7 J - tvillingmamma:

skriven

Förstår att du saknar flickorna, men försök nu ha det riktigt kul!



Sv: Jo, jag har googlat lite grann. Man kan tydligen få vaxproppar om man är där och pillar för mycket. Men vi har varit väldigt försiktiga med tops och så just för att jag har hört att man inte ska peta. Jag tror dessutom att hon håller på att få öroninflammation, för hon har ganska ont. Och vaxproppar gör inte ont, vad jag förstår.



Kram

8 Sandra:

skriven

Vad trevligt!

Är det fint hotell?

Kram

9 Anonym:

skriven

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D