Måndag

6 kommentarer

Måndag morgon och det är alltid lika segt!
Vi har haft en bra helg iallafall. Morfar var barnvakt igår igen för jag skulle jobba.
Och det är alltid lika kul att komma hem till överlyckliga barn som slänger sig runt halsen på en... För att ett par minuter senare bli tokiga för att jag inte orkar gå och bära på dom bägge :)!

Jag har även fått en ny dator i helgen, det behövdes verkligen! Så nu måste jag köpa en extern hårddisk för att lägga över ALLA bilder som jag har på den andra, och det är inte ett par hundra bara, det är över 10000..

Som sagt idag är vi lediga och får se vad som händer nu på fm, i em kommer iallafall Pernilla och Wilda hit.

Idag är det även ett år sen som min fina morfar gick bort. <3

 
1 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Usch beklagar :( min morfar gick bort den 13e april för ett år sedan och i lördags skulle han och mormor firat 50 årig bröllopsdag.



Sv. Ja njuter gör vi verkligen måste jag erkänna och ett litet + i kanten är att hon inte är sån som ligger och sparkar en hela natten heller :) Både jag och Jonas sov mellan våra föräldrar väldigt länge så får väl se om vår dotter och denna skrott i magen har samma gener också ;P



Ja exakt han var ju vuxen nog att ha sex då tycker jag att man får stå för "konsekvenserna" vad som kan hända men känns som att en del inte gått på den där lektionen om sexualkunskap i skolan om vad som kunde hända om man hade oskyddat sex eller var med på det från början..

Tråkigt att det ska vara så mycket för att göra ett dna test och skriva på papprena, det blir ju bara krångligare om man håller på så som han gör nu. :(



Skönt att ni haft en trevlig helg i alla fall :D Kram

2 Magda:

skriven

Ja visst är det underbart när man få de där goa kramarna efter att varit iväg på jobb, det är nog det bästa med att jobba ha ha nä jag trivs kanon på mitt jobb ;)



Tror barnvakt löst sig en dag i varje fall. Nackdelen med att inte ha varken mina eller Henriks föräldra så nära så de bara kan sticka hit en timme för lite barnvakt.



Trevlig ledig måndag till er! Kram

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Det är bra lustigt det där... Överlyckliga när man kommer för att sekunden senare gnälla och bli arga :) Det är barn det!



Sv: tack! kände för lite nytt och header kan jag göra någorlunda själv iaf :)

4 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Ja måndagar är bra sega dem! :(

Hoppas den blir bra iaf för oss. :)

5 Maria joensuu:

skriven

Hög igenkännings faktor på det där med barn som blir tokiga för att man inte orkar bära dem samtidigt någon längre stund...

Roligt med ny dator!



Ha en trevlig måndag!

6 Petra:

skriven

Styrkekram!



Ja de lät ju som en bra ide =)

Kunde jag åka med dig till hässleholm?