Le Nails

2 kommentarer

Ikväll kom mormor och morfar hit medans jag gick över gatan till dagis för föräldraråds möte.
Melissa och Isabella stod i fönstret och vinkade och tyckte nog att det var lite märkligt att jag gick till dagis på kvällen och utan dom!

Imorgon efter jobbet så ska jag göra vid mina naglar.
Gick alltid och fixade naglarna en gång i månaden innan flickorna kom till världen. Sen fanns inte tiden till det men nu ska jag se till att ha tid till det igen.
Innan gjorde jag alltid det hos Alexandra, super nöjd, men nu när man inte är lika rik längre så får man går ner i pris och hamna någon annanstans.
Le Nails är ett nyöppnat ställe och är riktigt billiga! 250:- betalde jag för akryl. Gör det dock alltid på mina egna naglar, alltså utan tippar, så med tippar vet jag inte vad det kostar.
Nu efter 4 veckor kan jag äntligen uttala mig om vad jag tycker. För visst att dom var fina och bra gjorda men man vill ju gärna inte snacka innan man vet hur länge det håller.
Men dom är lika fina fortfarande och hade det inte varit för bloggminglet på lördag så hade jag kunnat gå 2-3 veckor till utan att göra vid dom.
Så vill ni ha fina naglar och inte betala dyrt för det så har jag numret!

Mamma ska iaf hämta barnen på dagis kl tre, för det är tiden jag ska göra vid naglarna och tycker inte att dom ska vara på dagis när jag inte jobbar. Tror inte dom har något emot att mormor kommer ;)

 
1 Magda:

skriven

Hej på er!! Härligt med lite egentid och pyssla om sig själv :) Naglarna är jag dålig på men unnar mig besök hos frisören :)



Måste säga att man ser skillnad på dina tjejer men kan inte säga vem som är vem he he. Nu fick jag svaret innan jag hann gissa.



Ingela känner jag inte men har lite kontakt med andra tvillingmammor. Tycker dock det är ibland skönare att träffa mammor med bara ett barn då det inte blir så jätte mycket ungar ;) Blir ju lätt stimmigt med en hög små barn.



Kul med bloggmingel. Hoppas det blir trevligt för dig.

Kram

2 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Kul med snygga naglar! Är super dålig på att unna mig själv saker... Skulle behöva klippa mig... :/