Inbjudan

3 kommentarer

Ett fint kuvert med information om hur dagen kommer se ut på lördag kom idag på posten!
Detta ska verkligen bli jätte roligt! Men jag kan inte förstå hur jag ska kunna lämna mina små?!
Jag nattar dom på fredag men träffar sen inte dom på hela lördagen och kommer hem sent på söndag.
Ja jag kan inte hjälpa att ha ångest över det hela.
Nästan två dagar utan mina tjejer! Åh vad jag kommer sakna dom.
Men jag vet ju att dom har det bra hos mormor och morfar, och Boss :)

Idag var jag och gjorde vid mina naglar. 1 timme tog det, precis som förra gången. Kostade 280:- så det är enligt mig riktigt billigt. Första gången kostade 250:-. Men som sagt så gör jag alltid på mina egna naglar så mycket möjligt att det kostar mer med tippar. Inte en aning :)
Killen som fixar detta är väldigt duktig!

Jag ligger i sängen och ska sova, är sjukt trött och retar mig på att jag lyckades somna i sista reklampausen för greys. Så vad hände dom sista minuterna?

 

 
1 Renata - gravid v 37:

skriven

Vilket fint inbjudningskort!



Men du, då missade ju du när Christina slängde en skål flingor och mjölk på sin otrogna man. Det var rätt kul faktiskt.... Annars not much!

2 Anna:

skriven

Tjohoooo vad kul det ska bli:) Kram på dig

3 Petra:

skriven

Ja precis du missade Christinas kastning! Underbart de kändes ha ha =) Kunde han ha.

kram