Bus på lekplatsen

9 kommentarer

Efter tjejerna ätit lunch idag så gick vi ut en runda, när vi var på väg hemåt så messade jag Johanna och kollade om hon var sugen på att bjuda på kaffe i solen.
Och klart att hon var det!
Så det blev samling på lekplatsen, och det fylldes snabbt på med först två mammor, sen två till, så helt plöstligt var det 6 mammor och 11 barn om jag inte är helt fel på det.
En liten bebis och en lite större "bebis" =)
Det var mycket trevligt förutom att jag knappt kunde gå. Gick runt och haltade och hade jäkligt ont.
Det är inte knäet som jag skrev om innan, nej det är benet, det är en smärta som inte går att förklara. Men så fort jag stöder på det så viker sig benet.
Får väl ta upp det med doktorn på torsdag. Har haft ont nu ett tag.

Vid tre så skickade Sara att dom var på väg, så en elak mamma satte sina barn i vagnen och gick ett par meter hemåt.
Men dom blev glada när dom såg Hollie för numera så tycker dom väldigt mycket om bebisar, Hollie är iofs ingen bebis. Hon är 7 månader.
Bebis är man väl när man bara ligger, sover och äter?
Dom var så duktiga, hjälpte till att mata henne och hjälpte Macke att byta blöja på henne.
Mina stora små tjejer!

Sen kom mormor och morfar vid halv sex och tjejerna blev ännu gladare! "miiin momor!"
Dom älskar verkligen mormor och morfar<3


"tåå bebis" ska Melissa ha=)

 
1 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Vilka goa tjejer då...



Kul när det kommer ord eftervart. Alice sa idag vad det lät som "blomma" på finska. =0)



Haha, självklart ska man bära så mycket man bara orkar, hihi. ;0p

2 Louise:

skriven

Vilket fint rum barna har! Har dom alltid delat?

3 En chic mammas bekännelser:

skriven

gud vilka härliga bilder !! allt bra med dig? :)

4 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sötnosarna!

5 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sv: Som jag skratta när jag läste din kommentar! SÅ sant SÅ! Haha :) Underbart!

6 Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva:

skriven

haha när men sötnosen då :) så gullig hon är med dockorna..

7 En chic mammas bekännelser:

skriven

visst är hon ett chamtroll :p det är prima ballerina :) skall di göra ikväll :P

8 Petra:

skriven

Underbar dag ni hade!

Så underbara foton! Sötnosar

9 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Okej, den heter "The Twilight saga - Breaking dawn (del 1 & 2)". =0)



Jag sa att jag ALDRIG skulle se Twilight-filmerna då jag inte var intresserad alls, men nu har jag sett alla än så länge utgivna, haha. Så det kan bli! =0p