Bloggmingel

9 kommentarer

image description
Ja snart är det dags.
Helgen jag har väntat på länge nu!
På fredag går tåget runt halv tolv på kvällen, mot Stockholm!

Jag har även bestämt mig vad jag ska ha på mig och den här klänningen är på väg till mig!



Beställde även en kavaj, får se om det blir snyggt ihop, annars får jag vara utan!
Och passar inte klänningen så får jag gå igenom min mammas garderob ;)
Ni som ska på bloggminglet, vad ska ni ha på er?

 
1 Tina - Minnas mamma:

skriven

Vad kul! Vi bor i Stockholm men vi ska inte gå :) Däremot kanske vi ska gå på den i Jönköping i Maj, vi får se!

2 petra:

skriven

Snygg!!

3 Sojkas Framtid:

skriven

Jasså du ska på minglet!! Ska jag med. :)



Kram!

4 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

vad kul med bloggevent! :)

5 My- blivande tvillingmamma:

skriven

Vilken fin klänning!! Börjar längta till man kommer i "vanliga" kläder nu igen, känns nästan som till och med mammakläderna börjar bli små till mig nu :)

Supersöta tjejer du har och stor eloge till dig som fixar allt på egen hand! Imponerande!

6 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

du tar pendeltåget. supersmidigt. antingen mot nynäshamn eller mot södertälje. tar ungefär en kvart.

7 Maria:

skriven

Menar du spara headerbilden?

8 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sören vad kul du kommer ha och så snygg du kommer vara ;)

9 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

ses senare idag, skall också på bloggminglet. En fråga bara, har du lust att vid tillfälle gå in under inställningarna i bloggen och ändra så man kan läsa hela inlägg i RSS? Jag använder det (och fler med mig) och det är så smidigt när an kan läsa bloggarna där.