Barnens helg

12 kommentarer

Flickorna har haft det underbart hos mormor och morfar. Och som lovat har jag fått massa bilder! Ringde faktiskt och pratade med mina små imorse med. "maaaammmaaa" skrek dom. Åh vad jag saknar!!
Dom är nu på plats hemma i lägenheten och mormor gör allt för att hålla dom vakna. Om 20 min stannar tåget i Hässleholm, därifrån är det bilresa och seeeen får jag träffa mina små!
Bjuder på bildbomd på världens vackraste barn! Och tackar mormor och morfar för att dom är världens bästa och för att dom ville passa mina små i helgen! <3

image description

image description

image description






 

 

 
1 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Så härliga bilder! Hoppas ni har en fin kväll! Kram :)

2 Solan:

skriven

Va underbart finna dina tjejer är.

Saknar att mina längre inte är små. Men ändå nää ;)

3 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Vilka små godisar :)

Tänk vad bra att ha mormor och morfar till hjälp :) Det hade jag ofta ofta när jag var ensamstående med mina 4 äldsta döttrar :)



Kram

4 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Så härligt för er alla, morföräldrarna som fått skämma bort, flickorna som blivit bortskämda å du som fått längta ;-D Nyttigt ibland. KRAM!

5 Anna:

skriven

Ja men det var ju du! kul :=)



otroligt dåligt på alla sätt men skönt var det att få göra lite annat

6 Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma:

skriven

Hej hej ..

Självklart får du sno bilder :-D



Jag hade jätteroligt..



Hoppas du hade en trevlig helg du med.:-D



Mvh Camilla

7 Magda:

skriven

Ni verkar ha haft en kanonbra helg alla tre. Fin klänning, helt i min smak och roligt med bloggmingel.

Tjejerna verkar ha haft det toppen och vilka goa bilder på dem.

Nä nu ska jag försöka sova. I morgon åker vi hem till Skåne igen.

Kram och godnatt :)

8 jessica:

skriven

sicka godingar=)

Blev Pakistansk kyckling med mangosås;)

9 Petra:

skriven

Så söta dom e!! Ser ut att ha haft de bra.

Mys!!



Har du bilden på oss tillsammans med Ann Söderlund? Skulle du vilja mmsa mig den?

kramar Tack för idag igår o iförrgår ha ha lät ngt.

10 Maria - mamma till ps-trillingar & 2 stora:

skriven

Härligt det ser ut som om barnen haft, men jag förstår att du saknat dom. Lyckades mormor hålla dom vakna tills du kom hem så du fick pussat på dina prinsessor ordentligt? Kram

11 ♥ Sojka ♥:

skriven

Men hallå vad pinsamt!! Förlåt så hemskt mycket!! :( Det var tydligen fler som var med om det. Jag skäms så mycket men det fanns så många ansikte att jag var helt borta. En tjej gick enda fram till mig och visade ett armband hon vunnit i min blogg och sa denna har jag vunnit och jag trodde hon visade någon bakom mig och tillslut visade sig att det var till mig. Fan grip tag i mig nästa gång för jag är så blind i såna samanhang. Jag känner mig jätte du7m nu och vill vill inte misstolkas för att vara en bitch när jag inte är det!!



KRAM♥

12 Isacs Mamma:

skriven

Hej! Förlåt om jag stör! Men jag har börjat med dagens blogg inne hos mig;)



kika gärna in :)

Dirketlänk:



http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Puss och Kram