Mina fina

5 kommentarer
Sist jag skrev så hade Isabella varit blöjfri i 10 dagar, duktiga flickan! Blöja är ett minne blott för henne:) i samma veva som hon blev blöjfri på dagen så hade hon ju inte heller det på natten. som mamma kan man ju inte bli annat än stolt!
En vecka efter ville ju såklart inte Melissa heller ha någon "bebisblöja", som hon kallade det.
Samma dag som hon bestämde detta så skulle hon inte ha den på natten heller. Och det fixade hon galant.
När ens barn slutar med blöja så blir man sådär löjligt stolt. Varför vet jag inte men det är ju ett stort steg för ett litet barn. Duktiga duktiga flickor! 
Även Tilda släppte blöjan samtidigt som Isabella :)
Så alla blöjor vi köpte för nån månad sen är nu liggandes i garderoben. Finns nog 5-6 paket kvar. Hojta om ni är i behov, för då kan ni få köpa för en liten slant. Finns mängdrabatt ;)
 
 
 
 
1 Eva:

skriven

Gomorron. Vad trevligt att du kommit till skott och skrivit för jag har saknat det. Ja de små tjejerna har blivit stora väldigt snabbt och duktiga med. Ha det bra och var rädd om dig/er..........kram

2 Pernilla:

skriven

Härlig bild på tjejerna :)

3 Lillgarden:

skriven

klart man blir stolt när dom släpper blöjan!
Helt makalöst och särskilt när det går så bra!
Vi kämpa som bara den med Casper ett tag och sen bara släppte han ALLT! Dag/natt/bajs. Allt! Underbart!

4 A:

skriven

Hej. Har du blöjor kvar? Vilken storlek är det förresten?

5 Sara:

skriven

Duktiga flickor! :)

Finns det något paket blöjor kvar köper jag gärna :)

kram