Hej!

6 kommentarer

Jag har som sagt inte slutat blogga, men tills blogglusten kommer tillbaka så vet ni väl att ni kan följa mig på instagram.. Petrahagg
Är just nu mer aktiv där än här..

 
1 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

ja kan förstå att det blev trångt i sovrummet med alla i samma :)
Liam började gå redan när han var tio månader :) han hade bråttom

2 Pernilla:

skriven

Tack =)

Så söta och fina barn.

Allt bra med er? Kram

3 Lillgarden:

skriven

Du är allt lite saknad! :) Men förstår ju att ni har fullt upp med ert fina liv! :)

4 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår:

skriven

jag har dig på instagram så lite koll har man på va som händer hos er nu när du inte bloggar så aktivt som förr =)

5 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Ah hade inte en aning att du hade instagram får följa dig där då;)
Jag heter hummingbird83 där;)

6 Anna och livet:

skriven

Fina du jag är sååå glad för din skull med förlovningen! Verkligen grattis:) Kramar från mig :)